בדצמבר היא כאן: MG סייברסטר – דו-מושבית חשמלית

הסייברסטר החשמלית החדשה של MG פותחה לרגל חגיגות ה-100 למותג ומציגה חזרה לשורשים עם מכונית ספורט דו מושבית, בעלת עיצוב מסעיר, ביצועים ספורטיביים וטווח נסיעה סביב ה-400 ק"מ. בדצמבר תוכלו לפגוש אותה גם בישראל !

ששי כהן 12 במאי, 2023
MG סייברסטר

בשבוע שעבר הושקו בישראל MG4 ו-MG5, המשפחתיות החשמליות החדשות של היצרן, המהוות את התקווה של היבואן לחזור ולהוביל את השוק החשמלי בישראל, לאחר שאיבד אותו לטובת ג'ילי בתחילת הדרך ולאחר מכן לטובת BYD. צמד הדגמים החדשים מצטרפים באולם התצוגה לרכב הפלאג-אין EHS המצליח ובקרוב מאוד תושק בארץ גם MG מארוול R. במהלך מסיבת העיתונאים, נחשפנו גם לידיעה המרעישה שגם MG סייברסטר תגיע לכאן בקרוב, הרודסטר הדו-מושבית שמציגה חזרה לשורשים הבריטיים המהוללים, רק שהפעם בגרסה חשמלית עדכנית…


MG סייברסטר (Cyberster) הוצגה כקונספט כבר לפני כשנתיים, אך רק בחודש החולף נחשפה בתמונות רשמיות ראשונות, כאשר השקת הדגם בעולם צפויה ברבעון האחרון של השנה. הסייברסטר הינה גם המכונית שתפתח את חגיגות ה-100 שנה של MG שיתקיימו בשנה הבאה. עבור היצרן, מדובר בחזרה למקורות הבריטים המהוללים של המותג (כיום MG נמצאת בבעלות קונצרן הענק הסיני SAIC), ומחווה ל-MGB המיתולוגית שיוצרה בכחצי מיליון עותקים בשנים 1962-1980.

MG סייברסטר

הסייברסטר החדשה תציע מכונית דו-מושבית פתוחה בעלת עיצוב דרמטי (כולל דלתות "מספריים") וממדים לא ממש קטנים עם אורך של 4.5 מטרים, רוחב של 1.91 מטר, גובה של 1.33 מטר ובסיס גלגלים נדיב של 269 ס"מ, ומהמעט ש-MG שחררה עד כה מדובר במכונית שתוצע בתחילת הדרך בגרסת הנעה כפולה, עם צמד מנועים חשמליים שמפיקים 544 כ"ס ומבטיחים תאוצה ל-100 קמ"ש סביב ה-3 שניות, מהירות מרבית של 200 קמ"ש וטווח נסיעה של 400 ק"מ, למרות משקל עצמי המתקרב לכמעט 2 טון  (נתונים מדויקים יפורסמו עם ההשקה העולמית הרשמית).

MG סייברסטר

מיד לאחר מכן צפויה להצטרף גם גרסה צנועה וזולה יותר שתכלול הנעה אחורית ומנוע חשמלי שיפיק 314 כ"ס, מה שיבטיח ככל הנראה מכונית קלה, חדה ומהנה יותר לנהיגה. "זו הדרך המושלמת לחגוג את יום השנה ה-100 שלנו" ציינו לאחרונה בכירי MG העולמית. תא הנוסעים של הרכב אגב, פורסם רק בטיזרים שונים ונראה שיכלול שלל מסכים ברוח התקופה (מי צריך באמת את זה?), הגה YOKE בסגנון טסלה מודל S ואווירה כללית ספורטיבית.

לדברי דני שביט, מנכ"ל קבוצת לובינסקי היבואנית, ה-MG סייברסטר תוצג ככל הנראה לראשונה בישראל כבר בדצמבר הקרוב, אך מכוניות ראשונות ימסרו ללקוחות רק במהלך 2024. 

 

עוד מחדשות רכב