בהשקעה של 45 מיליון שקל נפתח מרכז שירות חדש של MAN בחיפה

מרכז השירות החדיש של MAN בחיפה כולל 22 תאי שירות למשאיות ואוטובוסים בסטנדרט אירופאי גבוה, וערוך לטפל גם בדגמים החשמליים של MAN מסדרת ה- eMoibility.

ששי כהן 01 באפר, 2024
מרכז שירות MAN חיפה

צילום תמונה ראשית: יח"ץ מאן

חברת מכשירי תנועה חנכה את מרכז השירות החדש של דגמי MAN בחיפה המחליף את המוסך הוותיק שפעל עד כה ברחוב חלוצי התעשייה שבמפרץ חיפה ויצטרף לעוד 15 מרכזי שירות MAN הפועלים ברחבי הארץ ונותנים שירות ל כ 9,500 רכבי MAN שנוסעים על הכביש. 


המרכז החדש הוקם בהשקעה של 45 מיליון ₪ ומתפרס על שטח של כ 6 דונם, מתוכם 4,000 מ"ר בנויים ובו 22 תאי שירות למשאיות ואוטובוסים וכן 2 קומות משרדים ואזורי רווחה לעובדים ולנהגי הרכבים שיוכלו לנוח בעת הטיפול ברכב. 

המרכז נבנה בסטנדרט בנייה חדשני וכולל ציוד מתקדם על מנת לספק שירותי אחזקה למשאיות, אוטובוסים ורכבים מסחריים. כמו כן יינתנו במקום שירותי פחחות וצבע, פנצריה ותיקון מיזוג אויר. 

לאור מהפכת הרכב החשמלי, שלא פוסחת גם על עולם הרכב הכבד, המוסך יהיה ערוך לטפל גם במשאיות ואוטובוסים חשמליים של MAN מסדרת ה eMoibility. נכון להיום מציעה MAN בישראל מגוון רכבים חשמליים – משאיות ורכבים מסחריים חשמליים בקטגוריה שבין 4.5 – 40 טון וכן סדרת אוטובוסים חשמליים.