בהשראת דגמי SUV: קיה קרניבל 2021 החדש בישראל

הדור הרביעי של קיה קרניבל נוחת בישראל, ומציע שילוב ייחודי של SUV מבחוץ ומרווח ושימושיות של מיניוואן בתא הנוסעים, לצד מנועי דיזל ובנזין לבחירה ואבזור משודרג. המחיר יחל מ-249,900 שקל.

ששי כהן 21 באפר, 2021
קיה קרניבל 2021

7 שנים לאחר שהוצג הדור הנוכחי של קיה קרניבל, מודיעה טלקאר היבואנית על התחלת שיווק הדור החדש של המיניוואן הגדול שלה בישראל, שעושה סוג של מהפך ומציע עיצוב בסגנון רכבי הפנאי-שטח של היצרן, ויוצע בארץ בגרסאות של בנזין ודיזל לבחירה.


דור 4

הדור הרביעי של הקרניבל שפותח על שלדה חדשה של היצרן, זוכה כאמור לעיצוב חיצוני חדש לחלוטין בסגנון SUV אופנתי, אך יחד עם זאת שומר על המאפיינים הנדרשים של דגמי ה- MPV (מיניוואנים) עם ארגון מרחבי חכם עם שלוש שורות מושבים ומקום ל-7 נוסעים, נפח מטען הטוב ביותר בקבוצה ומגוון מקומות אחסון בכל רחבי תא הנוסעים הופכים אותו גם לרכב שימושי להפליא. עוד בעיצוב החיצוני עיצוב "אף הנמר" החדש שמשתרע לכל רוחב הרכב, ומשלב תאורת יום LED ופנסים ראשיים LED עם מראה עדכני וחתימת תאורה ייחודית. בצידי הרכב תמצאו גם חישוקי סגסוגת אלומיניום, בקוטר 18 או 19 אינץ' בהתאם לדגמים ומאחור, הקרניבל הוא בעל מבנה מוצק ורחב המודגש על ידי פס תאורה לכל רוחב הרכב.

הקרניבל נהנה מבסיס גלגלים ארוך יותר ב-3 ס"מ (309 ס"מ) לעומת הדגם היוצא, ומרכב רחב יותר (1.99 מטר), המשפרים את השימושיות. האורך הכללי של הקרניבל החדש גדל ב-4 ס"מ ל-5.15 מטר.

תא נוסעים

בתוך תא הנוסעים מציע הדגם החדש מראה מתקדם יותר, עם לוח שעונים דיגיטלי "12.3 ומסך מולטימדיה מרכזי "12.3 (עם תמיכה Android Auto™  ו- Apple CarPlay™ עם זיהוי קולי, ניווט WAZE, רדיו אינטרנטי ועוד), המסייעים למראה טכנולוגי יותר. בגרסאות הפרימיום תמצאו גם חוגת הילוכים אלקטרונית במקום ידית ההילוכים המסורתית, ואל אלו מצטרפים עיצוב נאה יותר ואיכות חומרים והרכבה משודרגים מול הדור היוצא.

קיה קרניבל 2021

היצע המנועים

היצע הדגמים בארץ יכלול את מנוע הבנזין V6 בנפח 3.5 ליטר המפיק 272 כ"ס ו-33.8 קג"מ, ומציע צריכת דלק של 9.4 ק"מ לליטר בממוצע לפי נתוני היצרן, ולצידו יוצע גם מנוע חדש בארץ – טורבו-דיזל בנפח 2.2 ליטר המפיק 202 כ"ס ומומנט של 45 קג"מ, המציע צריכת דלק של 13.5 ק"מ לליטר בממוצע לפי נתוני היצרן, ונחשב גם לאחד ממנועי הדיזל הנקיים ביותר שקיה ייצרה אי פעם. צמד המנועים משודכים כסטנדרט לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת שמונה הילוכים.

רמות גימור

הקרניבל החדש ישווק בארץ ב-2 רמות גימור לבחירה: EX הכוללת: 7 מקומות ישיבה, בקרת אקלים דיגיטלית עם 3 אזורים ופתחי מיזוג לאורך 3 שורות המושבים, לוח שעונים דיגיטלי "12.3, מולטימדיה עם מסך מגע "12.3, כניסה והנעה ללא מפתח, בלם יד חשמלי, פתיחה וסגירה חשמלית לדלתות הצד ולדלת תא המטען, שמשות אחוריות מושחרות, קיפול מראות חשמלי, פנסי חזית ופנסי ערפל מסוג LED, חישוקי גלגלים קלים "18, חיישני חניה קדמיים ואחוריים מקוריים, מושב נהג חשמלי, 7 כריות אוויר, התרעת שמירת מרחק עם בלימה אוטונומית כולל תנועה חוצה בצומת, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית עם שמירה על מרכז נתיב הנסיעה, התרעה על תנועה חוצה מאחור עם בלימה אוט', בקרת שיוט אדפטיבית, התרעה על יציאה לא בטוחה מהרכב, התרעה על שכחת ילדים במושבים האחוריים ועוד.

רמת הגימור הבכירה יותר "פרימיום" כוללת בנוסף: חלון גג חשמלי קדמי ואחורי, ריפודי עור, מצלמות היקפיות, הצגת שטח מת במראות הצד בלוח השעונים, מושב נוסע ליד הנהג חשמלי, תאורת פנים מסוג LED, בורר הילוכים אלקטרוני ועוד.

מחירון 

קיה קרניבל EX בנזין 3.5 ל' – 249,900 ₪

קיה קרניבל EX טורבו דיזל 2.2 ל' – 259,900 ₪

קיה קרניבל בנזין פרימיום 3.5 ל' – 269,900 ₪

קיה קרניבל טורבו דיזל פרימיום 2.2 ל' – 279,900 ₪


עוד מחדשות רכב