טויוטה היילקס GR SPORT בישראל – "בהשראת מורשת של נצחונות ספורטיביים"

יבואנית טויוטה מתחילה בשיווק היילקס GR SPORT במהדורה מוגבלת, הכוללת עיצוב ספורטיבי וקשוח, מנוע 2.8 ליטר 204 כ"ס ומערכת מתלים הייעודית לנסיעת ספורט שטח טובה מאי פעם. וכמה יעלה התענוג?

ששי כהן 05 ביול, 2023
טויוטה היילקס GR SPORT

חברת יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה בישראל, מרחיבה את משפחת טנדר ההיילקס לחמישה דגמים, ומתחילה בשיווקו של ההיילקס GR SPORT, הגרסה הספורטיבית והקשוחה במשפחת טנדר השטח האגדי, המגדירה לדברי היצרן מחדש את העוצמה של האגדה.


הגרסה החדשה עוצבה בהשראת פיק-אפ המירוץ הקשוח של המותג (ה- Hilux GR SPORT Wide Tread), שהוביל לזכיות רצופות בראלי דקר, נשענת על מורשתו ומבטיחה סטנדרט חדש של ביצועים, נוחות נהיגה ומראה ספורטיבי מרשים, של טנדר השטח המפורסם של היצרן המשווק בעולם כבר 55 שנה, ובישראל הוביל את סגמנט הפיק אפ 4X4 עם מכירות של כ-27,000 רכבים ב-23 שנות השיווק שלו. העיצוב החיצוני מודגש על ידי גלגלי סגסוגת שחורים 17 אינץ' חדשים, המשווים לרכב מראה אסתטי בולט ומובחן בשילוב עם קליפרים אדומים של הבלמים, וקפיצי סליל אדומים מלפנים, ובולמי זעזועים בעלי תא אחד (monotube) הבולטים מקדימה בצבע שחור ומאחור באדום, לצד כנפונים שחורים בולטים ודומיננטיים. 

טויוטה היילקס GR SPORT

הדור השמיני של הטנדר בגרסה המושקת היום, היילקס GR SPORT, מעניק את חוויית הנסיעה הטובה מאי פעם על הכביש ובשטח, מראהו בולט מתמיד והוא מוכן לכל הרפתקה שבדרך. הקבינה הכפולה איתה מגיע מעניקה לו שילוב של התנהגות כביש עוצמתית, נהיגה יציבה ובטוחה עם שיפור משמעותי של בידוד רעשי הדרך. שדרוג מהותי שעברו המתלים והבלמים תורמים ליציבות מוגברת, כמו גם זוויות גלגול מופחתת, תגובת היגוי מדויקת, ויכולות גרירה (עד 3500 ק"ג) והעמסה (עד 1000 ק"ג) הטובות בקטגוריה. הדגם ישווק עם מנוע 2.8 ליטר עוצמתי המוכר מהיילקס סהרה ותיבת 6 הילוכים אוטומטית ומפיק 204 כוח סוס ו-51 קג"מ המספקים תאוצה ל-100 קמ"ש ב-10.7 שניות ומהירות מרבית של 175 קמ"ש לצד צריכת דלק של 10 ק"מ לליטר בממוצע לפי נתוני היצרן. 

טויוטה היילקס GR SPORT

שמו של הרכב Wide Tread מתייחס לאחד השיפורים הגדולים בטנדר החדש – הרחבת המרחק הצידי בין הגלגלים ב-135 מ"מ עבור הגלגלים הקדמיים וב-155 מ"מ בין הגלגלים האחוריים (לעומת טויוטה היילקס הסטנדרטי). תכונה זו מגבירה את הבטיחות בנהיגה גם בתנאי מזג אוויר ותנאי דרך קשים,  תורמת  לנסיעה אחידה וחלקה יותר וחווית נהיגה ספורטיבית וקשוחה, מבלי להתפשר על נוחות הנהיגה. אבזור הדגם כולל גם מושבים קדמיים ספורטיביים מרופדים עור משולב זמש ומחוממים, לצד חימום הגה, מושב נהג חשמלי, דוושות ספורטיביות , בקרת אקלים מפוצלת, מולטימדיה עם מסך מגע "8 מהדור החדש של היצרן, מצלמות 360 מעלות, חבילת בטיחות TSS2 המתקדמת של היצרן, 7 כריות אוויר ועוד.

טויוטה היילקס GR SPORT

המחיר יחל מ-369,990 שקל והדגם יוצע במהדורה מוגבלת בשיווק בארץ.