בחזרה לעתיד: אופל פרונטרה חוזרת, אך הפעם כג׳יפון חשמלי

אופל משחררת פרטים ראשונים על הפרונטרה החדש, שחוזר לחיים הפעם כמחליפו של הקרוסלנד, עם מרכב של ג׳יפון ומנוע בנזין, לצד גרסה חשמלית שאמורה להכניס אותו לקטגוריה שצמחה דרמטית במכירות בשנים האחרונות.

ששי כהן 25 בינו, 2024
אופל פרונטרה 2024

20 שנה בדיוק לאחר שפסק השיווק של אופל פרונטרה, רכב הפנאי-שטח של אופל שפותח בשנות ה-90 בשיתוף איסוזו, ואף שווק בארץ לזמן קצר בסוף שנות ה-90, חוזר הפרונטרה (Frontera) לחיים, הפעם כג׳יפון משפחתי קומפקטי ועירוני שיוצע בגרסאו בנזין וחשמלי מלא וייכנס לאחת הקטגוריות הלוהטות בשוק הרכב כיום, עם הבטחה לתג מחיר תחרותי.


הפרונטרה החדש יהיה גם מחליפו של הקרוסלנד בהיצע הדגמים של אופל, אשר עד כה לא זכה להצלחה, בעיקר עקב עיצוב מוזר ולא ממש מוצלח שניסה לשלב בין מיניוואן קומפקטי לג׳יפון. נכון לעתה, אופל מסתפקת בטיזרים ראשונים של הרכב ולא חושפת את עיצוב הדגם החדש, אולם סביר להניח שהוא יציע מראה קשוח ומודרני משמעותית שיפנה לקהל רחב מבעבר.

הדגם שפותח על פלטפורמת ה-CMP המוכרת של היצרן, ישתלב בהיצע דגמי אופל מעל למוקה ומתחת לגרנדלנד וצפוי להיות מרווח למדי ומתאים גם למשפחה. כחלק משיתוף המנועים של קבוצת סטלנטיס בקרב המותגים שלהם, סביר להניח שנפגוש את מנוע הטורבו בנזין 1.2 ליטר 130 כ״ס ואת המנוע החשמלי המפיק 156 כ״ס ומציע טווח נסיעה סביב ה-400 ק״מ הודות לשימוש בסוללת 51 קוט״ש.

אופל פרונטרה החדש ייחשף רשמית בקרוב ומיד אחריו תחשוף החברה גם את הגרנדלנד החדש שיוצע גם הוא בגרסה חשמלית.

עוד מחדשות רכב