חדש באילת: מתחם עם 20 עמדות טעינה ציבוריות

האתר הוקם במתחם "עיר המלכים" הממוקם במרכז העיר אילת לצד חנות ג'מבו יוון ויכלול 20 עמדות טעינה רגילות ומהירות, לטובת תושבי העיר ואורחיה, אשר יוכלו להטעין את הרכב 24/7.

ששי כהן 26 בפבר, 2024
עיר המלכים אילת

צילום: רונן טופלברג

בשורה לתושבי אילת ולאורחיה המשתמשים ברכב חשמלי: קבוצת פוקס בחרה בחברת EV-Edge להקים את אתר הטעינה הגדול ביותר באילת לצד חנות ג'מבו יוון ומתחם "עיר המלכים". מדובר במתחם שכולל כ-20 עמדות טעינה רגילות (AC) ומהירות (DC) אשר יקלו על בעלי רכב חשמלי המגיעים לאילת במיוחד בתקופת הקיץ, אז נרשם לרוב עומס בעמדות הטעינה הציבוריות.


המיקום של עיר המלכים הוא אטרקטיבי מאוד, מרכזי לנופשים באילת וקרוב לבתי המלון המובילים בעיר. המתחם המרכזי מהווה מוקד ביקור ובילוי חובה כמעט לכל המבקרים באילת והקמת אתר הטעינה הגדול ביותר באילת ומהגדולים שהוקמו בישראל, צפוי לשרת רבים. נוסף על כך, יוכלו המבקרים באילת לטעון את רכביהם במקום בלילה, ולאסוף את רכביהם הטעונים באופן מלא למחרת בבוקר. בנוסף להתקנתן של העמדות, EV-Edge תדאג גם להפעלה ותחזוקת העמדות.

המתחם מאפשר טעינה של עד 20 מכוניות בעת ובעונה אחת, ובזמן ההטענה של רכביהם יוכלו באי המתחם ליהנות מחוויית הקניות המיוחדת בג'מבו יוון ואף ליהנות בהמשך מהטבות אטרקטיביות בטעינת הרכבים, כך לדברי החברה המתפעלת את המקום. 

עוד מחדשות רכב