בקרוב בארץ: הונדה CR-V היברידי וטויוטה ראב 4 היברידי החדשים

פחות בזבזניים בדלק ויותר ידידותיים לסביבה: בתחילת 2019 צפויים לנחות כאן טויוטה ראב 4 היברידי החדש, קנה נירו פלאג-אין ולראשונה גם הונדה CR-V היברידי שיצטרף לקטגורית הג'יפונים החסכוניים.

ששי כהן 18 בנוב, 2018
טויוטה ראב 4 היברידי 2019

שוק רכבי הפנאי ההיברידים החסכוניים וידידותיים לסביבה, צפוי לקבל חיזוק משמעותי גם בגזרת הג'יפונים העממיים יותר. לאחר ששוק רכבי הפנאי היוקרתיים נכבש בשנים האחרונות ע"י שלל דגמים היברידים ופלאג-אין, והחל מהשבוע האחרון גם בצמד דגמים חשמליים לחלוטין, צפויה קטגוריית הג'יפונים המשפחתיים לקבל חיזוק בחודשים הקרובים בכמה דגמים היברידים חדשים.


טויוטה ראב 4 היברידי 2019 החדש

כבר ברבעון הראשון של 2019, צפוי לנחות בארץ הדור החדש של טויוטה ראב 4, עם מראה קשוח ומפתה יותר, תא נוסעים מרווח מבעבר ובניחוח פרימיום והבטחה לשיפור ניכר בבטיחות הרכב ובנוחות לנוסעים, בין השאר הודות לפיתוחו של הדגם על פלטפורמת ה- GA-K החדשה של החברה, וציודו בחבילת בטיחות מורחבת TSS של טויוטה.

טויוטה ראב 4 היברידי 2019 מבקר בישראל (צילום: גדי סיארה)

טויוטה ראב 4 היברידי 2019 מבקר בישראל (צילום: גדי סיארה)

לצד גרסת בנזין המצוידת במנוע 4 צילינדרים בנפח 2.0 ליטר ותיבת הילוכים אוטומטית רציפה, יגיע הראב 4 החדש גם בגרסה היברידית חדשה, העושה שימוש במנוע 2.5 ליטר ומנוע חשמלי בהספק משולב של 218 כ"ס בגרסת ההנעה הקדמית, או 222 כ"ס בגרסת ההנעה הכפולה. צריכת הדלק שלו השתפרה משמעותית מול הדור היוצא ועומדת על 22.2 ק״מ לליטר בגרסת ההנעה הקדמית ו-21.7 ק״מ לליטר בדגם ההנעה הכפולה. גם הביצועים שופרו עם 8.1 שניות ל-100 קמ"ש בגרסת ההנעה הקדמית או 8.4 שניות בדגם ה-4X4.

טויוטה ראב 4 החדש ביקר בחשאי בארץ לפני כשבועיים, יחד עם הקורולה סדאן ההיברידית החדשה, והוצג לעיתונאים. לדברי היבואן, הדגם החדש ינחת בארץ כבר ברבעון הראשון של 2019.

הונדה CR-V היברידי

הונדה CR-V היברידי 2019

הונדה CR-V היברידי 

יותר משנתיים לאחר שהוצג בעולם הונדה CR-V בגרסת 1.5 ליטר טורבו חזקה וחסכונית, צפוי הדגם לנחות סוף סוף גם בארץ, לאחר שהוצגה לפני מספר חודשים גם הגרסה בעלת התקן האירופאי שמיועדת גם לנו, וכוללת מנוע 1.5 ליטר טורבו 193 כ"ס ותיבה אוטומטית רציפה. בחודש החולף נחשפה גם הגרסה ההיברידית שלו, שתגיע לראשונה גם לארץ וכוללת מנוע בנזין 2.0 ליטר וצמד מנועים חשמליים ובאופן ייחודי, עם תיבת ההעברה ישירה וללא תיבת הילוכים רגילה, המבטיחה נהיגה חלקה ושקטה במיוחד. ה-CRV ההיברידי יציע הספק כולל של 184 כ"ס וצריכת דלק משולבת של 18.9 ק״מ לליטר בגרסת ההנעה הקדמית או 18.2 ק״מ לליטר בגרסת ההנעה הכפולה. צפי הגעה של הרכב לישראל עומד על רבעון ראשון של 2019.

קיה נירו פלאג-אין

קיה נירו פלאג-אין

קיה נירו פלאג-אין 

אל קיה נירו ההיברידית והפופולרית בארץ, צפויה להצטרף בקרוב גרסת פלאג-אין חסכונית עוד יותר, המצוידת במנוע חשמלי חזק יותר וסוללות גדולות יותר, המאפשרים נסיעה של 55 ק"מ בהנעה חשמלית בלבד. טעינת הרכב תתבצע ע"י עמדת טעינה ביתית ועבור מי שנוהג רק כמה עשרות בודדות של ק"מ ביום ממוצע, מדובר ברכב שעשוי להצניח משמעותית את הוצאות הדלק, גם ביחס לדגמים היברידים רגילים, וזה עוד לפני שדרוג חווית הנסיעה לחשמלית כמעט מלאה. לדברי היבואן, הדגם יושק בארץ עוד לפני סוף השנה הנוכחית.



עוד מחדשות רכב