בקרוב בארץ: פורד מוסטנג V8 החדשה ביבוא רשמי

חברת דלק מוטורס, יבואנית פורד, מודיעה על חזרתה של המוסטנג לישראל ביבוא רשמי לראשונה מאז שנות ה-90, עם המוסטנג V8 החדשה שתנחת כאן בקרוב ואחריה גם המוסטנג מאך E החשמלית ודגמים חשמליים נוספים. אנחנו מחכים

ששי כהן 01 בדצמ, 2023
פורד מוסטנג V8 החדשה

בהשקת המסחריות החדשות של פורד אמש במרכז החברה בניר צבי, חשפה דלק מוטורס את תכניותיה לשנה הקרובה במותג פורד, כאשר לצד הרצון להרחיב את פעילותה בשוק הטנדרים והמסחריות, מתכננת החברה גם להשיק דגמים פרטיים נחשקים ובראשם פורד מוסטנג החדשה, שחוזרת לארץ ביבוא רשמי לאחר קרוב ל-30 שנה לאחר שהגיעה לכאן בפעם האחרונה ביבוא רשמי.


בדלק מוטורס מתארים את שנת 2024 כ-"שנת החשמל" במותג פורד, כאשר לצידה של הטרנזיט החשמלית שהושקה אתמול בישראל ותהיה החלוצה בעידן החשמלי של המותג כאן, מתכננים בחברה השקה של כמה דגמים נוספים, כאשר גם הקרוסאובר המשפחתי מוסטנג מאך E החשמלי צפוי להגיע סוף סוף לארץ, לאחר שכמה מאות יחידות שלו כבר הגיעו לכאן בשנתיים האחרונות במסגרת חברות היבוא המקביל.

פורד מוסטנג מאך E החשמלית

פורד מוסטנג מאך E החשמלית – כמות גדולה יחסית של הקרוסאובר החשמלי הראשון של היצרן כבר הגיעו לארץ ביבוא מקביל.

לצידה של המוסטנג החשמלית יגיעו לכאן ככל הנראה גם פורד F-150 לייטנינג, הגרסה החשמלית של הטנדר הפופולרי בארה"ב שזוכה להצלחה גבוהה מעבר לים וכמה יחידות בודדות שלה אף הגיעו גם לארץ במסגרת היבוא המקביל, וייתכן וגם האקספלורר החשמלית והמסקרנת תגיע לארץ, אם כי כרגע אישרו לנו בחברה את הגעתה של המוסטנג מאך E בלבד לצד דגמים חשמליים נוספים. מכיוון שנכון לעכשיו מבחר החשמליות של היצרן אינו גבוה, אז סביר להניח שמדובר בדגמים שהוזכרו כאן.

פורד מוסטנג V8 החדשה

החדשה העיקרית עבור חובבי הרכב היא כמובן חזרתה של המוסטנג "האמיתית" – מכונית הספורט השרירית והאגדית של המותג, שחוזרת לארץ ביבוא רשמי, בדור החדש והשביעי שלה שהוצג לאחרונה. לצד מרכב קופה או קבריולט לבחירה בעל הנעה אחורית, תוצע בשלב הראשון המכונית דווקא בגרסת השרירים "GT" החזקה שלה, המצוידת במנוע בנזין V8 אטמוספרי בנפח 5.0 ליטר המפיק מעל 480 כ"ס ויוצע בשידוך לתיבת הילוכים אוטומטית עם 10 הילוכים או שישה הילוכים ידנית עם גז ביניים אוטומטי. לקוחות יוכלו גם לשדרג את הרכב בחבילות ביצועים חדשות עבור מי שהכח הרב שמגיע כסטנדרט לא יספיק. ייתכן ובהמשך תגיע גם גרסת ה-2.3 ליטר טורבו הזולה יותר.

שיווק פורד מוסטנג V8 החדשה ביבוא רשמי צפוי להתחיל כבר ברבעון הראשון של 2024, כאשר בהמשך השנה יצטרפו גם הדגמים הנוספים. 

עוד מחדשות רכב