בקרוב גם על הדיונות בארץ? לקסוס LX600 בישראל

מתחרה יפני לריינג' רובר ומרצדס GLS: לקסוס LX600 ישווק לראשונה בארץ ביבוא סדיר, עם -3 רמות גימור לבחירה, מנוע V6 המפיק 415 כ"ס והבטחה ליכולות כביש גבוהות, לצד צמצום קל ביכולות השטח מול הדור היוצא. המחיר יחל מ-899,900 שקל.

ששי כהן 29 בנוב, 2022
לקסוס LX600 בישראל

28 שנים לאחר שהוצג הדור הראשון של לקסוס LX, עושה רכב השטח היוקרתי והגדול של היצרן בפעם הראשונה את דרכו לישראל דרך היבואן הרשמי, ויצטרף כאן לקטגוריה איכותית ומצומצמת הכוללת את מרצדס GLS, ב.מ.וו X7 וריינג' רובר. הדור החדש והרביעי של ה-LX, פותח כמו קודמיו על בסיס הגרסה הבכירה של טויוטה לנד קרוזר (במקרה הנוכחי ה-J300 החדש), וכולל כעת את שפת העיצוב החדשה של לקסוס, עם גריל ענק  ובולט הדורש עיכול נוסף והופעה אגרסיבית וצעקנית משהו, מהסוג שאוהבים במדינות המפרץ ובארה"ב. ישראל אגב, היא המדינה הראשונה באירופה אליה מגיע הדגם, ולדברי לקסוס, ממדי הגריל הענקיים נועדו גם לסייע בקירור מערכות ההנעה החדשות של הדגם.


ה-LX600 פותח על שלדת סולם חדשה (GA-F) ומצויד במנוע בנזין V6 טווין-טורבו בנפח 3.5 ליטר, המפיק 415 כ"ס ומומנט מרבי של 66.2 קג"מ ומשודך לתיבה אוטומטית 10 הילוכים והנעה כפולה הכוללת תיבת הפחתה (בתפעול אלקטרוני) ונעילות דיפרנציאל. עם יחידת הכח הנ"ל מציע הרכב תאוצה ל-100 קמ"ש בתוך 6.9 שניות זריזות למדי, אך יכולות השטח שלו צומצמו ביחס לדור היוצא, עם מרווח גחון נמוך יותר (20.5 ס"מ), זווית גישה קטנה יותר (25 מעלות) וחישוקי גלגלים ענקיים "20-22 לבחירה הרגישים יותר לנהיגת שטח אמיתית. מערכת המתלים מורכבת כעת מקפיצי סליל ובולמי זעזועים אדפטיביים, בשילוב מערכת הידראולית ממוחשבת המאפשרת מרווח גחון משתנה כאופציה.

לקסוס LX600 בישראל

כיאה לספינת דגל, הממדים החיצוניים ענקיים עם 5.09 מטרים לאורך, 1.99 מטר רוחב וגובה של 1.89 מטר, אשר יחד עם בסיס גלגלים של 285 ס"מ, מספקים 7 מושבים מרווחים וכוללים מנגנון קיפול חשמלי חדש עבור השורה השנייה והשלישית. כאופציה תוצע גם גרסת VIP עם ארבעה מושבים עצמאיים הכוללים פונקציות לחימום, אוורור ומסאז' ליוקרה ונוחות עילאית. תא הנוסעים כולל שימוש נרחב של עור ועץ המשולבים באיכות חומרים והרכבה גבוהים המאפיינים את המותג.

רמות גימור ומחירים:

KYUSHU הכוללת מושבי עור, חימום ואוורור מושבים קדמיים, חישוקי "20, מערכת מולטימדיה Lexus Link עם מסע מגע "12.3, מסך "7 לתפעול פונקציות מרכזיות ברכב, ממשק מולטימדיה Apple CarPlay אלחוטי, מערכת שמע עם 10 רמקולים, דלת תא מטען חשמלית, 7 מושבים, חלון גג חשמלי, חבילת בטיחות מתקדמת LSS 2.5 כולל סיוע לבלימה בחניה, התראה על שטחים מתים, מצלמות פנוראמיות 360 כולל פונקציית חיזוי לשטח, יחידות תאורה קדמיות: Triple- LED, במחיר מחירון 889,900 ₪.

לקסוס LX600 בישראל

Hadori הכוללת בנוסף לרמת הגימור Kyushu: מושבי עור נאפה, אוורור מושבים אחורי, וילונות ידניים לחלונות שורה 2, תצוגה עילית "10 HUD, מערכת שמע Mark Levinson® 2,400-watt Surround Sound, עם 25 רמקולים, תיבת קירור במשענת היד הקדמית, מתלים אדפטיביים כולל אפשרות הגבהה AHC, סייען חשמלי לסגירת הדלתות, מראה מרכזית דיגיטלית, מערכת מולטימדיה לשני הנוסעים במושבים בשורה השנייה, חישוקי "22 בעיצוב ייחודי, במחיר מחירון 949,900 ₪.

לקסוס LX600

לקסוס LX600 בגרסת ה-Takumi VIP

Takumi VIP הכוללת בנוסף לרמת הגימור Hadori: מסאג' למושבים בשורה שניה, מסך שליטה VIP בין המושבים בשורה השניה, מושבי OTTOMAN, מטען אלחוטי בין המושבים בשורה השניה, שינוי בתצורת המושבים מ 7 מושבים ל-4 מושבים, במחיר מחירון 1,049,900 ₪.

לדברי מנכ"ל לקסוס ישראל, דרור גורלניק: "עמלנו רבות להשיק את ה-LX החדש בישראל משום שהוא אייקון בעולם רכבי היוקרה ומשום שהוא מייצג בצורה המזוקקת ביותר את ערכי המותג לקסוס, החל בשאיפה המתמדת לשלמות, תרבות האירוח היפנית, היוקרה הבלתי מתפשרת והביצועים המדהימים. זהו ה-SUV הרביעי שאנו משיקים ויחד עם ה-RZ החשמלי שיושק ברבעון הראשון של 2023 נגדיל את מגוון דגמי ה-SUV של המותג לחמישה, כאשר כל אחד מהדגמים הללו יציע ללקוחות חווית נהיגה ייחודית ומותאמת לערכי המותג ול-Lexus driving signature".

עוד מחדשות רכב