ב.מ.וו סדרה 7 החדשה 2019 נחשפת בפרטים ראשונים

דור 6 וחצי: ב.מ.וו סדרה 7 החדשה ל-2019, מציעה למעשה מתיחת פנים מקיפה לדור הנוכחי, עם עיצוב מעודכן, יותר טכנולוגיה ומנועים מעט יותר ידידותיים לסביבה. בארץ לקראת סוף הקיץ הקרוב.

ששי כהן 16 בינו, 2019
ב.מ.וו סדרה 7 החדשה 2019

3 וחצי שנים לאחר שהחל את דרכו הדור השישי של ב.מ.וו סדרה 7, ספינת הדגל של היצרן, חשפה ב.מ.וו בסין את מתיחת הפנים של אמצע החיים לדור השישי, האמורה לחזק את יכולותיה מול המתחרות החדשות כמו אאודי A8 ולקסוס LS החדשות.


עיקר השינויים בדגם החדש ל-2019 כולל חזית חדשה לרכב, הכוללת את שפת העיצוב החדשה אותה ראינו גם ב-X7 החדש, ועיקרה חזית אגרסיבית יותר למראה, עם גריל הכליות המסורתי שצמח ב-40% בדגם החדש ! פגושים אגרסיביים יותר ויחידות תאורה חדשות וצרות יותר. בחלקה האחורי של המכונית נרשמים יחידות תאודה חדשות ופס תאורה שנמתח לרוחב המכונית.

ב.מ.וו סדרה 7 החדשה 2019

בתוך תא הנוסעים רושמת סדרה 7 המחודשת עדכונים קוסמטים לעיצוב המוכר, עם הבטחה לשדרוג נוסף של איכות החומרים, מושבים מעור נאפה בעיצוב חדש, מולטימדיה משודרגת, גלגל הגה בעיצוב חדש ולוח שעונים דיגיטלי בעיצוב חדש. אבזור הבטיחות צפוי להשתדרג במערכת סיוע חניה חדשה ומתקדמת עוד יותר, נהיגה חצי אוטונומית ומערכת שמע יוקרתית של bowers & wilkins עם צמד מסכי "10 ליושבים בכורסאות מאחור.

ב.מ.וו סדרה 7 החדשה 2019

היצע המנועים יכלול את שלל המנועים המוכרים (V6, V8 ו-V12) בשדרוגים קלים, כאשר גרסת הפלאג-אין 740e  המפיקה 394 כ"ס, צפויה להציע טווח נסיעה חשמלי גדול מהדגם היוצא עם הצהרת יצרן של 58 ק"מ חשמליים. כל הדגמים יצוידו בתיבת הילוכים אוטומטית עם 8 הילוכים ואופציה להנעה כפולה XDRIVE.

ב.מ.וו סדרה 7 החדשה 2019 צפויה להגיע לארץ ברבעון השלישי של השנה.


עוד מחדשות רכב