ב.מ.וו i5 בישראל – החל מ-619,900 ₪

יבואנית BMW מתחילה בשיווק סדרה 5 החדשה בישראל, תחילה בגרסת ה-i5 החשמלית שתוצע בגרסאות בהספק של 340-601 כ"ס וטווח נסיעה עד 550 ק"מ, עם הבטחה לאיזון ייחודי בין יכולות דינמיות ונוחות נסיעה ולראשונה בדגמי היצרן בארץ, אפליקציה טלפונית המאפשרת שליטה על הרכב.

ששי כהן 15 בינו, 2024
ב.מ.וו i5 בישראל

חצי שנה לאחר שנחשפה בחו"ל, מתחילה דלק מוטורס בשיווק ב.מ.וו i5 בישראל, הגרסה החשמלית של סדרה 5 החדשה, שמגיעה לישראל בדור השמיני שלה תחילה בגרסה ה-100% חשמלית שעתידה להתחרות כאן בדגמים כמו טסלה מודל S, מרצדס EQE, וג'נסיס G80E.


ה-i5 זוכה לעיצוב חדש הכולל שדרוג של עיצוב סדרה 5 הקודמת, עם התאמה כללית לקווי העיצוב העדכניים של היצרן, אך ללא התחכמויות עיצוביות בסגנון גריל מוגזם בחזית או עיצוב שקשה יותר לעיכול וטוב שכך. הדגם החדש גם צומח בממדים עם אורך של 5.06 מטרים, רוחב של 1.9 מטר, גובה של 1.51 מטר ובסיס גלגלים ענק של 299 ס"מ, האמור לספק תא נוסעים מרווח משמעותית לחמישה נוסעים ביחס לדגם היוצא. נפח תא המטען עומד על 490 ליטר.

בתא הנוסעים מציעה המכונית עיצוב חדש לחלוטין, עם עיצוב נקי וכמעט נטול מתגין ברוח התקופה, ומסך מולטימדיה "14.9 ולוח מחוונים דיגיטלי "12.3 עם ממשק הפעלה בשפה העברית וקישוריות לסמארטפונים, המתחברים ליחידה אחת ויוצרים מופע טכנולוגי מתקדם, כאשר המולטימדיה כוללת סים מדור 5 המאפשר שימוש בשלל אפליקציות לצד עדכוני תוכנה מרחוק ומערכת הפעלה מהדור החדש של היצרן. האבזור הסטנדרטי נדיב וכולל מושבי ספורט קדמיים, הגה בעיצוב ספורטיבי, גלגל הגה מתכוונן חשמלית, מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית עם זיכרונות וחימום, ריפודי עור מלאכותי, משטח טעינה אלחוטית לנייד, מערכת שמע Wilkins & Bowers עם 17 רמקולים, תאורת אווירה, גג זכוכית פנורמי עם ווילון חשמלי, דלת תא מטען חשמלית, מצלמות 360 מעלות, חישוקי "19 וחבילת עיצוב חיצונית M-SPORT.

ב.מ.וו i5 בישראל

 

לראשונה בישראל: BMW CONNECT DRIVE

לראשונה בדגמי ב.מ.וו בישראל, אפליקציית MY BMW APP תהיה זמינה גם ללקוחות בישראל, הכוללת מפתח דיגיטלי חכם לפתיחה ונעילה של הרכב באמצעות המכשיר הנייד, עם אופציה לשיתוף של עד 5 משתמשים שונים. בעת השיתוף ניתן למשל בין היתר להגביל מהירות, הספק ואפילו את עוצמת מערכת השמע. בנוסף מציעה האפליקציה מידע על מיקום הרכב, תפקודי הנהיגה לרבות מצב טעינה/סוללה, לחץ אוויר, מאפייני נהיגה וביצוע פעולות מגוונות כגון צפייה במצלמות פנימיות וחיצוניות עם אפשרות הקלטה וצילום, הדלקת מיזוג, קביעת זמני טעינה, פתיחה ונעילה מרחוק מכל מקום בעולם ועוד.

בטיחות

ה-i5 תוצע עם חבילת Professional Assistant Driving כסטנדרט הכוללת כל מערכות הבטיחות המתקדמות הפופולריות כיום בקטגוריה, ולרכב ציון מלא של 5 כוכבים במבחן הריסוק האירופאי.

ב.מ.וו i5 בישראל

היצע הדגמים בישראל

הדגם יוצע ב-2 גרסאות הנעה לבחירה: i5 eDrive40 הכוללת הנעה אחורית ומנוע חשמלי המפיק 340 כ"ס ו-40.8 קג"מ, המציע תאוצה ל-100 קמ"ש ב-6 שניות, מהירות מרבית של 193 קמ"ש וטווח נסיעה עד 550 ק"מ הודות לסוללת 83.9 קוט"ש. לצידו תוצע גרסת ה- i5 M60 xDrive בעלת הנעה עפולה וצמד מנועים חשמליים המפיקים הספק משולב של 601 כ"ס ו-81 קג"מ, המציעה תאוצה ל-100 קמ"ש ב-3.8 שניות, מהירות מרבית של 230 קמ"ש וטווח נסיעה עד 497 ק"מ הודות לסוללת 83.9 קוט"ש. צמד הדגמים תומכים בטעינת DC מהירה עם 205 קילוואט, כאשר המפרט הסטנדרטי של צמד הדגמים כולל גם מערכת מתלים אדפטיביים והיגוי אחורי אקטיבי וחלוקת משקל כמעט מושלמת של 50/50 בין הסרנים, המבטיחים חוויית נהיגה ספורטיבית כיאה לדגמי BMW ולרוח המותג הגרמני.

מחיר ב.מ.וו i5 יחל מ- 619,900 ₪ לגרסת ההנעה האחורית ו-859,900 שקל לגרסת הביצועים כפולת ההנעה. לעת עתה, לא ידוע מתי יצטרפו גם גרסאות הבנזין של סדרה 5 החדשה בארץ. 

עוד מחדשות רכב