ב.מ.וו ix1 החשמלית בגרסת כניסה חדשה שתחסוך לכם 29,000 שקל

יבואנית ב.מ.וו מתחילה בשיווק גרסת כניסה "xDrive20" לג'יפון החשמלי iX1 עם ביצועים פחות ספורטיביים והנעה קדמית במקום כפולה, ומנגד עם טווח נסיעה גדול יותר ומחיר מעט נמוך יותר שיחל מ-344,900 שקל.

ששי כהן 17 במרץ, 2024
ב.מ.וו ix1

קרוב לשנה וחצי לאחר שהחל שיווק ב.מ.וו ix1, רכב הפנאי החשמלי הקומפקטי של היצרן, אשר מתחרה כאן בדגמים כמו מרצדס EQA וג'נסיס GV60, מרחיבה דלק מוטורס היבואנית את משפחת הדגם ומתחילה בשיווק גרסת כניסה חדשה, המוותרת על ההנעה הכפולה והביצועים הנמרצים, בתמורה לחיסכון במחיר של 29,100 שקל, פער האמת שלא ממש משמעותי לדעתנו כדי לקבל הרבה פחות. מנגד, טווח הנסיעה גדול יותר כאן ובחלק גדול מהמקרים חשוב יותר ללקוחות בעידן החשמלי.


הגרסת החדשה "eDrive20" כוללת כאמור הנעה קדמית במקום כפולה ומנוע חשמלי המפיק 204 כ"ס ו-25.5 קג"מ (במקום 313 כ"ס ו-50.3 קג"מ בגרסת ההנעה הכפולה), ומאפשר תאוצה ל-100 קמ"ש ב-8.6 שניות ומהירות מרבית של 170 קמ"ש (במקום 5.6 שניות ו-180 קמ"ש). טווח הנסיעה כאן טוב יותר ועומד על עד 454 ק"מ לעומת עד 425 ק"מ בגרסה החזקה, כאשר לשני הדגמים סוללה זהה בקיבולת 66.4 קוט"ש. הדגם תומך בטעינת DC מהירה עד מהירות 130 קילוואט המאפשרת טעינה מלאה ב-45 דקות לפי נתוני היצרן.

ה-ix1 החדשה תוצע ב-2 רמות גימור לבחירה: "X-LINE" הבסיסית ו-"M-Sport" בעלת חבילת העיצוב הספורטיבית, כאשר האבזור הסטנדרטי כולל לוח מחוונים דיגיטלי ״10.25 ומסך מולטימדיה ״10.7, ריפודי עור מלאכותי למושבים, פתיחה וסגירה חשמלית של דלת תא המטען, חימום מושבים קדמיים, בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת לשני אזורים עם פתחי אוויר מאחור, חלון שמש פנורמי חשמלי, חישוקי סגסוגת "18, כניסה והנעה ללא מפתח ועוד. מערך הבטיחות שודרג בחבילת ה Driving Assitant Plus וכולל את מרבית מערכות הבטיחות הפופולריות כיום.

מחיר ב.מ.וו ix1 בגרסאות ההנעה הקדמית החדשות יחל מ-344,900 שקל לגרסת הכניסה ו-374,900 שקל לגרסת ה-M-Sport.

עוד מחדשות רכב