ב-10 שקלים בלבד: הערכה החדשה שעשויה להציל לכם את החיים

חוגגים את פורים ומתכננים לנהוג לאחר שתיית אלכוהול? לראשונה בישראל תוכלו לרכוש את טסט אנד דרייב – ערכה לבדיקות חד פעמיות של רמת האלכוהול בדם, שתיידע אתכם אם אתם כשירים לנהוג או לא במחיר של 10 שקלים בלבד לבדיקה.

ששי כהן 20 במרץ, 2024
טסט&דרייב

חגיגות הפורים כבר החלו ועימם גם עולה צריכת האלכוהול. לפי סקר שבוצע לאחרונה, כ-50 אחוז מסך בעלי הרשיון ששותים אלכוהול נסעו לאחר ששתו אלכוהול, 20% בתדירות גבוהה, כש-30% לעיתים רחוקות, אך הבעיה המטרידה היא שכולם על דעת עצמם החליטו מתי מותר או אסור להם לעלות על ההגה. הנתון הבאמת מפתיע ומפחיד הוא ש- 47% אינם מבינים את גודל ההשפעה של נהיגה תחת אלכוהול ולא רואים בכך סיכון.


פיתרון מעניין שהגיע עתה לארץ הוא ערכת בדיקת האלכוהול העצמית ״טסט אנד דרייב״ הבודקת באמצעות נשיפה את רמת האלכוהול בדם ומציגה תשובה תוך 2-4 דקות בלבד. הבדיקה מיועדת בעיקר למי ששתה אלכוהול, במידה סבירה או מועטה, ומעוניין לוודא שרמת האלכוהול בגופו אינה חורגת מהמותר בחוק. טסט&דרייב הוא המוצר היחיד לבדיקת רמת האלכוהול בדם שניתן לרכוש בחנויות הנוחות והפנאי לצד רשתות הפארם ובתי המרקחת. עלות ערכת טסט&דרייב מתאימה לכל כיס, עם מחיר של 20 ₪ לערכה הכוללת שתי בדיקות חד פעמיות.

הערכה מיובאת לארץ ע״י חברת GB Pharma , מקבוצת גלוברנדס, הפועלת בתחום ייבוא, שיווק והפצה בעולם ה- CONSUMER HEALTH והלייף סטייל,

לדעתנו מדובר במוצר חובה לכל מי שמתכנן לשתות ולאחר מכן לעלות על ההגה, ובכל מקרה, מוטב אם לא ינהג בכלל לאחר שתיית אלכוהול מעטה או מרובה. 

שיהיה חג שמח

עוד מחדשות רכב