גאדג'ט במבחן: אתם באמת חייבים את האקדח הזה לרכב שלכם?

הגאדג'טים המתוחכמים של Baseus מגיעים גם לשוק שטיפת הרכב הביתית, עם צינור חדיש באורך של 15 מטר השוקל פחות מ-1 ק"ג ואקדח מים בעיצוב הייטקי המצליח לייצר לחץ מים גבוה ללא תגבור חשמלי. המחיר אטרקטיבי

ששי כהן 01 במרץ, 2022
צינור ואקדח שטיפת רכב

שוק הגאדג'טים לרכב מגיע גם לענף שטיפת הרכב הביתית. אז מה אתם אומרים אם הייתי מציע לכם צינור השקיה חדשני ואקדח מעוצב וקומפקטי (זוכה פרס עיצוב) בטכנולוגיה חדשנית המייצר לחץ מים גבוה ללא תמיכה חשמלית כלשהי וכל זה ארוז באריזה קומפקטית ששוקלת בערך 1 ק"ג וכוללת צינור מים באורך של 15 מטר? נשמע מעניין? גם אותי, אז הזמנתי את המוצר מעלי אקספרס, יצאתי לשטוף את הרכב ידנית, וחזרתי עם המסקנות.

המוצר החדש מגיע מבית Baseus הסינית הפעילה בשוק הגאדג'טים לבית ולרכב ואף בחנתי מספר מוצרים שלה בעבר. מדובר בצינור השקיה אלסטי וקל משקל במיוחד, המגיע באריזה קומפקטית וכולל גימיק חביב, כאשר תחברו אותו לברז ותזרימו מים דרכו, אז הוא מתפתח כמו נחש וצומח פי שלושה בגודלו. המוצר זמין לרכישה ב-3 גדלים של צינור לבחירה: 7.5 מטר, 15 מטר ו-30 מטר ומיועד לשימוש מחוץ לבית – בחצר, לשטיפת הרכב, מרפסת, דק, לשימושי גינון וכל מה שתרצו. יחד עם צינור השטיפה, מגיע גם אקדח מים בלחץ בעיצוב הייטקי אשר זכה גם בפרס עיצוב בינלאומי של Red Dot בשנת 2020. האקדח עשוי סגסוגת אלומיניום, קל משקל ונוח במיוחד לאחיזה וכולל ראש הניתן לכוונן בו את עוצמת הברז, החל מריסוס מים חלש ועד לזרם סילוני חזק. מעבר לכך, המוצר כולל גם מתאם אוניברסלי לחיבור לברז רגיל או גינה (התחבר בקלות לברז גינה סטנדרטי ישראלי) ומחברים איכותיים המובנים בצינור.

בבדיקה של המוצר גיליתי אכן צינור ואקדח מים המצליחים לייצר לחץ מים גבוה מהמקובל, אם כי כמובן עדיין לא ברמה של מכונת שטיפה חשמלית בלחץ. מדובר במוצר יעיל לשטיפה ביתית של הרכב, החוסך אפילו מים בשימוש, אך חשוב לשים לב שבחירה במצב של סילון מים חזק מיועדת בעיקר לניקוי צמיגים מבוץ (של רכב שטח לדוגמה) והתזה על הרכב עשויה במקרים מסוימים לגרום נזק לפח הרכב. חוץ מזה, המילוי של המים בצינור גורם לו לזוז כמו נחש (ראו סרטון מצורף) וזה משעשע ובסיום העבודה, לאחר שתסגרו את הברז, אקדח המים יוכל להמשיך לעבוד בערך עוד כדקה עד שהצינור יתרוקן ממים ויתכווץ לגודלו המקורי.

מחיר הערכה עומד כיום בעלי אקספרס סביב ה-120 שקל לגרסת ה-7.5 מטר צינור, או 140 שקלים לגרסת ה-15 מטר צינור שנבחנת כאן ועד קרוב ל-180 שקלים לגרסת ה-30 מטרים. כל המחירים כוללים משלוח לישראל ונכונים לסוף פברואר 2022.

בשורה התחתונה, צינור השטיפה שלכם בחצר/מרפסת או לרכב, מעולם לא היה יותר גאדג'ט מגניב מהצינור הזה.

לקישור לרכישת המוצר לחצו כאן

עוד מחדשות רכב