ג'יפ אוונג'ר בישראל: החשמלי הראשון של JEEP

ה-Jeep הקטן והזול ביותר: חברת סמלת משיקה את ג'יפ אוונג'ר בישראל, קרוסאובר קומפקטי וחשמלי המצויד במנוע 156 כ"ס ומבטיח טווח נסיעה עד 400 ק"מ לצד מראה קשוח של JEEP. הדגם יוצע ב-3 רמות גימור ובמחיר החל מ-189,900 שקל.

ששי כהן 02 בינו, 2024
ג׳יפ אוונג׳ר בישראל

חברת סמלת, יבואנית ג'יפ, פותחת את שנת 2024 עם השק ג'יפ האוונג'ר החדש, שנוחת בארץ בגרסה חשמלית בלבד שתהיה גם הרכב החשמלי הראשון של JEEP בישראל. מדובר ברכב הקטן בהיצע הדגמים של היצרן וגם הזול ביותר שלו ובחברה מקווים שהדגם יזכה לביקוש גבוה ויסייע לצמיחת המותג בשנה הקרובה לאחר שסבל מירידה משמעותית במכירות אשתקד. בחודשים הקרובים צפויים להגיע לארץ גם גרסאות בנזין היברדיות ו-4X4.


האוונג'ר (Avenger) מצטרף בארץ לקטגוריית ה-B-SUV (גיפונים קומפקטיים) החשמליים והיוקרתיים ויתחרה כאן בדגמים כמו וולוו EX30, סמארט #1 וזיקר X שיושק כאן בשבוע הבא, ועשוי גם לצוד לקוחות מדגמים כמו לקסוס LBX החדש, אאודי Q2 ואחרים. יחד עם זאת, לזכותו של הדגם החדש תואר "מכונית השנה באירופה 2023" – תואר בו זכתה אגב ג'יפ בפעם הראשונה בהיסטוריה שלה.

האוונג'ר הוא אח חורג של פיג'ו 2008 ואופל מוקה החשמליים השייכים כמוהו לקונצרן סטלנטיס, חולק עימם פלטפורמה ושלל מכלולים נוספים ואף מיוצר במפעל החברה בפולין, אך נהנה מעיצוב קשוח ומפתה בסגנון שפת העיצוב הנוכחית של JEEP. בניגוד למתחריו החשמליים הישירים בארץ משוק היוקרה, האוונג'ר מסתפק ביחידת כח חשמלית צנועה יותר, הכוללת הנעה קדמית, מנוע המפיק 156 כ"ס ו-26.5 קג״מ ומספק תאוצה ל-100 קמ"ש ב-9 שניות לצד מהירות מרבית מוגבלת של 150 קמ"ש, וסוללה בקיבולת של 54 קוט"ש המבטיחה טווח נסיעה של 395-400 ק"מ (תלוי ברמת הגימור) ותמיכה בטעינה מהירה עד 100 קילוואט. זמן הטעינה דרך עמדת טעינה ביתית או ציבורית רגילה עומד על 5.5 שעות.
ג'יפ אוונג'ר

עם 4.08 מטרים לאורך, הוא קטן בלא פחות מ-16 ס"מ מג'יפ הרנגייד שהיה עד כה הקטן במשפחה, וכחלק ממסורת השטח של היצרן הוא מציע מרווח גחון מכובד של 21 ס"מ וזוויות גישה ונטישה נאות שבעיקר באות לביטוי בגרסת ה-4X4 שלו שלא מגיעה לארץ, אך הלקוחות כאן לפחות יזכו לבורר מצבי נהיגה הכולל 6 מצבים, שלושה לכביש: רגיל, אקו וספורט ושלושה לשטח: בוץ, חול ושלג, אשר יחד עם בקרת ירידה במדרון אמורים לספק בינתיים יכולות שבילים נאות. נפח תא המטען של הרכב אגב, מרשים מאוד ביחס לקטגוריה ועומד על 380 ליטר.

ג׳יפ אוונג׳ר בישראל

הדגם ישווק בארץ ב-3 רמות גימור לבחירה: "Longitude" הבסיסית הכוללת חישוקי "16, חיישני רוורס, תאורת LED קדמית ואחורית, לוח שעונים דיגיטלי "7, מולטימדיה עם מסך מגע "10.1 וקישוריות לאנדרואיד אוטו ואפל קאר פליי אלחוטית, כניסה והנעה ללא מפתח, בקרת אקלים דיגיטלית, בלם יד חשמלי, בקרת שיוט רגילה, 6 כריות אוויר, בלימה אוטונומית ותיקון סטייה מנתיב. באופן מרגיז משהו, מצלמת רוורס לא מגיעה בגרסת הכניסה. החל מרמת הגימור השניה "Altitude" תקבלו גם לוח שעונים דיגיטלי "10.25, דלת תא מטען חשמלית, מצלמת רוורס, חישוקי "17, משטח טעינה אלחוטי לנייד, התרעת שטח מת במראות הצד, בקרת שיוט אדפטיבית, החלפת אורות אוט' ועוד. רמת הגימור הבכירה "Summit" כוללת גם חישוקי גלגלים "18, חיישני חניה היקפייים, דשבורד בצבע צהוב, שמשות אחוריות מושחרות, חימום מושבים ועוד. הדגם טרם נבחן במבחן הריסוק של Euro Ncap אך עתיד לעבוד בחודשים הקרובים מבחן.

מחיר ג'יפ אוונג'ר יחל מ- 189,900 שקל לגרסת הכניסה, כ-209,900 שקל לגרסה האמצעית ועד ל- לגרסה הבכירה.219,900 שקל לרמת הגימור הבכירה. האחריות לרכב עומדת על 3 שנים או 100,000 ק״מ ולסוללה ל-8 שנים או עד 160,000 ק״מ. היבואן מספר על כמות קטנה של מכוניות שהגיעה לארץ במחירים הנ״ל בשל הביקוש הגבוה שיש לרכב באירופה ומסרב לנקוב ביעד מכירות לדגם, אך מעריך שהכמות שיש לו בארץ תספיק לאספקות של הרבעון הראשון של השנה.

מעוניינים בנסיעת מבחן לג'יפ החשמלי, קבלת הצעת מחיר מסודרת עם אופציה למימון וטרייד-אין על רכביכם הישן? השאירו פרטים כאן ונציגי החברה ישמחו לשוב אליכם בהקדם. 

לייעוץ ומידע נוסף השאירו פרטים ונציגנו יחזור אליכם

    עוד מחדשות רכב