ג'יפ אוונג'ר החשמלי הוזל ביבוא המקביל ל-189,900 שקל והמלאי חוסל

התחרות בשוק הרכב: רגע לפני שיושק כאן רשמית ג'יפ אוונג'ר, הרכב החשמלי הראשון של JEEP שיצטרף לקטגוריית הג'יפונים החשמליים והיוקרתיים שזוכה לתאוצה, הוזל הרכב ביבוא המקביל בלא פחות מ-54,000 שקל והמלאי חוסל בתוך ימים.

ששי כהן 27 בדצמ, 2023
ג'יפ אוונג'ר

קטגוריית רכבי ה-B-SUV (ג'יפונים קומפקטיים) החשמליים של מותגי היוקרה הינה קטגוריה חדשה שהחלה בחודש החולף בארץ, עם התחלת שיווקו של וולוו EX30, המשיכה עם הגעתה של הסמארט #1 ובשבועות הקרובים יצטרפו אליה גם זיקר X וג'יפ אוונג'ר. המשותף לכולם הוא המחיר האטרקטיבי יחסית לנהוג בשוק היוקרה, עם תג מחיר התחלתי מתחת ל-200,000 שקלים, כאשר לסמארט יש כרגע את המחיר הטוב בשוק עם תג מחיר התחלתי של 174,900 שקל + 5,000 שקל הנחה לתקופת ההשקה.


כבר בשבוע הראשון של ינואר הקרוב צפויה להשיק כאן חברת סמלת את ג'יפ אוונג'ר, הרכב החשמלי הראשון של היצרן שנוחת בארץ זמן קצר לאחר שכמות קטנה של רכבים כבר הגיעה בחסות היבוא המקביל, בידי כמה חברות ובמחיר מחירון מדווח של 243,900 שקל יקרים למדי ולפני הנחות הנהוגות בשוק הזה. כחלק מהתחרות המתפתחת בפלח השוק החדש והמחירים הנמוכים משמעותית בקרב המתחרים הישירים שלו שמוזכרים כאן, רגע לפני שהיבואן הרשמי ישיק את הרכב במחיר צפוי שיחל מ-189,900 שקל (כך לפחות לפי דיווחי היבואן למשרד התחבורה), הוזל בימים האחרונים האוונג'ר ביבוא המקביל ל-189,900 שקל באחת החברות לגרסת הכניסה של הדגם שהובילה לסיום המלאי הקטן שהגיע לארץ, וכן בחברה אחרת הוזלה רמת הגימור הגבוהה ביותר ב-14,000 שקל ל-229,900 שקל.

בעבור המחיר הזה, יקבלו הלקוחות את הג'יפ החשמלי הראשון של JEEP, אשר איננו ג'יפ "אמיתי" אמריקאי, אלא גרסת JEEP לפיג'ו 2008 ואופל מוקה החשמליים, החולקת מכלולים משותפים רבים איתם כחלק מהבעלות המשותפת של היצרנים כיום תחת קונצרן סטלנטיס. הדגם אגב גם מגיע לארץ ממפעל ההרכבה של היצרן הממוקם בפולין, אך יחד עם זאת הוא נהנה מעיצוב שונה לחלוטין, כולל את שפת העיצוב החדשה של JEEP אמריקה ובהחלט נראה מרשים ומפתה, הן מבחוץ והן בתא הנוסעים.

האוונג'ר ישווק עם מנוע חשמלי המפיק 156 כ"ס ומציע תאוצה ל-100 קמ"ש ב-9 שניות לצד מהירות מרבית של 150 קמ"ש, ויחד עם סוללת 54 קוט"ש מבטיח טווח נסיעה של 395-400 ק"מ בהתאם לרמות הגימור שיוצעו כאן ולפי נתוני היצרן. הדגם ישווק כאן ב-3 רמות גימור לבחירה וסביר להניח שהתחרות המתחממת בפלח השוק החדש תסייע לתמחור אטרקטיבי יותר של הרכב ביחס לתכנון המקורי.

 

עוד מחדשות רכב