ג'יפ גלדיאטור רוביקון בישראל: החל מ-419,000 ₪

יבואנית ג'יפ מרחיבה את משפחת הרנגלר ומתחילה בשיווקו סוף סוף של ג'יפ גלדיאטור החדש, גרסת הטנדר השימושית והחזקה, המבטיחה ביצועי שטח לצד יכולות העמסה וגרירה גבוהות יותר.

ששי כהן 21 בפבר, 2021
ג'יפ גלדיאטור רוביקון

חברת סמלת יבואנית מותג Jeep, מודיעה על התחלת שיווקו של דגם הגלדיאטור החדש, גרסת הפיק-אפ של הרנגלר החוזרת לשוק בגרסת הרוביקון הקשוחה, לאחר ששיווקו של הדגם היוצא פסק בשנת 1992.


הגלדיאטור רוביקון לוקח את כל היתרונות של ג'יפ כמה צעדים קדימה ומציע שילוב מושלם של רכב פנאי שימושי עם יכולות שטח ללא פשרות. הוא בנוי על שלדת סולם המוארכת ב-787 מ"מ לעומת השלדה של רנגלר 4 דלתות ולא מוותר על הוורסטיליות ויכולות השטח של דגמי הרנגלר. הדגם בעל סרנים חיים מחוזקים משל דגם הרנגלר רוביקון על מנת לאפשר יכולות העמסה וגרירה גבוהות יותר. בשילוב עם קפיצי סליל, זרועות עוקבות, וניתוק מוט מייצב קדמי חשמלי מאפשר לגלדיאטור מהלכי מתלה ללא תחרות לכל אחד מהסרנים. לכל חובבי השטח הקיצוניים, הגלדיאטור מצויד גם ברכיבים אלקטרוניים אטומים בתחתית הרכב וסעפת יניקה שממוקמת גבוה, המאפשרים לו לצלוח מכשול מים עד גובה של 762 מ"מ במהירות של 8 קמ"ש.

מתחת למכסה המנוע תמצאו את מנוע ה-V6 אטמוספרי בנפח של 3.6 ליטר המפיק 280 כ"ס ו- 35.4 קג"מ, בעל תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית 8 הילוכים. הרכב בנוי ברובו מאלומיניום עם ארגז עשוי פלדה, בעל 4 מיגונים מקוריים בתחתית הרכב, ועבר בהצלחה את כל 5 המבחנים כדי לקבל את אות ה- Trail Rated של ג'יפ.

הגלדיאטור יוצע בארץ ב-3 רמות גימור: RUBICON, RUBICON S ו-RUBICON S SAFETY הג'יפ הסטנדרטי מאובזר ברמה גבוהה וכולל בקרת אקלים מפוצלת, מצלמת נסיעה לאחור, מערכת מולטימדיה עם מסך מגע 7.0, תמיכה ב Apple Carplay, חלונות אחוריים כהים, התנעה בכפתור ועוד.

מחיר הדגם יחל מ-419,000 שקל




עוד מחדשות רכב