ג'נסיס מציגה: כניסה לרכב באמצעות זיהוי פנים

אומרים שלום למפתח הרכב? יבואנית ג'נסיס תשיק בקרוב בישראל את ה-GV60 החשמלית, אשר תכלול מערכת זיהוי פנים שתזהה את פניו של הנהג, תפתח ותסגור את דלתות הרכב ותספק הגדרות מותאמות אישית.

ששי כהן 19 בספט, 2021
ג'נסיס GV60

ג'נסיס מכריזה על טכנולוגיות ביומטריות של זיהוי פנים ("Face Connect") המחליפה את מפתח-השלט המסורתי של הרכב ומאפשרת שימוש ברכב ע"י זיהוי פני הנהג באמצעות מצלמות אינפרה אדום וטכנולוגיית למידה עמוקה. המערכת החדשה תוצע כבר בג'נסיס GV60 החשמלי שיושק בחודשים הקרובים בארץ.

המערכת החדשה תשחרר את הנהגים מהצורך לקחת איתם מפתחות כל הזמן. אם הנהג ישאיר את המפתח החכם שלו ברכב, ניתן יהיה לנעול את הרכב באמצעות מערכת זיהוי הפנים. זה יאפשר לנהגים ליהנות מפעילויות פנאי וספורט כמו שחייה או ריצה ללא הטרחה לשאת את המפתחות. לאחר זיהוי הנהג באמצעות זיהוי פנים וסנכרון עם הפרופיל האישי של הנהג, הרכב יכול לשפר את הנוחות על ידי התאמה אוטומטית של מושב הנהג וההגה בהתאם להעדפותיו שישמרו. גם Head-Up-Display (HUD), מראות צד והגדרות הבידור יותאמו בהתבסס על ההגדרות המותאמות אישית של הנהג.

ג'נסיס GV60

בנוסף יציע הדגם החדש גם שדרוג מורחב של הרכב מרחוק, עם עדכוני תוכנה OTA שעד לאחרונה הוגבלו לתכונות כגון ניווט, מערכת הבידור, וה- Head-Up-Display (HUD), וכעת הורחב היקף העדכונים לאזורים מרכזיים אחרים ברכב, אשר יאפשר עדכוני תוכנה נוספים במכשירים אלקטרוניים מרכזיים לרבות מכשיר השליטה המשולבים ברכב החשמלי, המתלים, הבלמים, ההגה וכריות האוויר. זה יאפשר לנהגים לעדכן את הרכב שלהם מבלי לבקר במרכז השירות, כך שהרכב שלהם תמיד יהיה מעודכן עם התכונות העדכניות ביותר.

ג'נסיס GV60 – המכונית החשמלית הראשונה של היצרן, עתידה להגיע לישראל בסוף השנה.

 

עוד מחדשות רכב