מפתה: ג'נסיס G70 בישראל – החל מ- 298,000 שקל

במקביל להשקת הדגם בעולם, נוחתת ג'נסיס G70 בישראל ומצטרפת לקטגוריית מכוניות הספורט-סדאן היוקרתיות, עם עיצוב שעושה חשק, ביצועים ספורטיביים, רמת גימור עשירה ופניה לקהל צעיר יותר.

ששי כהן 26 במאי, 2021
ג'נסיס G70

חודשיים לאחר שהחלה פעילות בישראל, מרחיבה ג'נסיס את היצע הדגמים בארץ ומתחילה בשיווק ג'נסיס G70, מכונית הכניסה למותג היוקרה של ג'נסיס, המצטרפת לקטגוריית מכוניות הספורט-סדאן היוקרתיות, ועתידה להתחרות בדגמים כמו ב.מ.וו סדרה 3, אאודי A4, לקסוס IS ואחרות.

ה-G70 מושקת בישראל במקביל להשקת הדגם בעולם, וזוכה לעיצוב ספורטיבי-אלגנטי בסגנון קופה 4 דלתות מרשים ומפתה, המיישר קו עם שפת העיצוב של היצרן. מידות הרכב מקובלות לסגמנט עם 4.68 מטר לאורך, 1.85 מטר רוחב וגובה של 1.4 מטר. בסיס הגלגלים נאה עם 283 ס"מ, אך נפח תא המטען קטן מהמקובל ועומד על 330 ליטר בלבד.

ג'נסיס G70

אבזור עשיר ו-2 רמות גימור לבחירה

בתוך תא הנוסעים תמצאו אווירת פרימיום ייחודית, עם הבטחה לאיכות חומרים והרכבה משובחים. הדגם ישווק ב-2 רמות גימור לבחירה, כאשר רמת הגימור "LUXURY" כוללת לוח שעונים דיגיטלי "12.3 עם תצוגת תלת מימד צבעונית, מולטימדיה עם מסך "10.25, משטח טעינה אלחוטי לנייד, חישוקי "18 קלים, תאורת LED היקפית חיצונית עם פנסי חזית מסוג MATRIX LED, חיפוי דלתות ולוח שעונים מ-Leatherette, גלגל הגה בחיפוי עור, מושב נהג ונוסע עם כוונון חשמלי, חימום ואוורור מושבים קדמיים, זיכרונות למושב נהג ומראות צד, חלון-גג פנורמי, בקרת אקלים 2 אזורים, תא-מטען עם פונקציית Smart trunk, מראות צד מתכהות עם קיפול חשמלי וחימום אוטומטי, מראה אחורית מתכהה, כניסה והתנעה ללא מפתח, חיישני חניה היקפיים, מנופי העברת הילוכים מההגה, בקרת סיוע בזינוק Launch Control, זכוכיות עם בידוד אקוסטי משופר, מערכת להגברת צליל המנוע Active Sound Design, גלגל הגה עם כוונון חשמלי, ריפוד מושבים מעור מלא ומערכת שמע של Lexicon עם 15 רמקולים.

ג'נסיס G70

רמת הגימור "Sport" כוללת בנוסף גם קו עיצוב חיצוני ספורטיבי, גלגל הגה ספורטיבי, דוושות ספורטיביות בגימור אלומיניום, בורר מצבי נהיגה בכביש (Comfort, Eco, Sport, Sport+, Smart), מתלים אדפטיביים ECS, דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה, מערכת בלימה מבית Brembo, מערכת פליטה משודרגת וחישוקי 19 אינטש קלים וייחודיים, אך מוותרת על כוונון הגה חשמלי ואיוורור למושבים הקדמיים.

6.1 שניות ל-100 קמ"ש

ה-G70 ישווק בארץ עם מנוע טורבו 2.0 ליטר המפיק 245 כ"ס ו-36 קג"מ, המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית 8 הילוכים והנעה אחורית, ומבטיח חווית נהיגה ספורטיבית בין השאר הודות לשלדה ספורטיבית, דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה (בגרסת הספורט), חלוקת משקל אופטימלית ותכנון מתלים ספורטיבי המבטיח מכונית מהודקת תחת עומס ועדיין נוחה בחיי היום יום. יחד עם בקרת שיגור (Launch Controlk) מציעה המכונית תאוצה ל-100 קמ"ש ב-6.1 שניות, מהירות מרבית של 240 קמ"ש והבטחה לצלילים ספורטיביים שבוקעים מהאגזוזים ואף עם אופציה להגברה בתא הנוסעים דרך הרמקולים של הרכב. צריכת הדלק של הרכב עומדת על 12.5 ק"מ לליטר בממוצע בגרסת הכניסה או 11.3 ק"מ לליטר בממוצע בגרסת הספורט לפי נתוני היצרן.

ג'נסיס G70

בטיחות

הדגם ישווק בארץ עם מפרט בטיחותי עשיר הכולל: 10 כריות אוויר, מכסה מנוע מתרומם באופן פירוטכני כדי לצמצם נזקי גוף בעת פגיעה בהולכי רגל, בקרת שיוט אדפטיבית חכמה עם מנגנון זחילה בפקקים, מערכת אקטיבית למניעת תאונות צד כתוצאה מרכב בשטח מת, מערכת אקטיבית לשמירה על נתיב המשולבת עם מערכת LFA, השומרת את הרכב במרכז הנתיב הנסיעה, התרעת התנגשות בשילוב בלימה אוטונומית, זיהוי תנועה חוצה מאחור עם בלימה אוטונומית, התרעה על שכחת ילדים במושב האחורי, מערכת יציאה בטוחה המתריעה בפני פתיחת דלתות המושב האחורי, התרעת ערנות הנהג, הצגת צילום תנועה בשטחים מתים על לוח המחוונים, מצלמות היקפיות ועוד.

ג'נסיס G70

מחירון

מחיר ג'נסיס G70 נקבע על 298,000 שקל לגרסת ה-"Luxury" ו- 339,000 שקל לגרסת ה-"Sport". בדומה לשאר דגמי החברה המשווקים בישראל, גם ה-G70 תוצע עם כל הטיפולים התקופתיים במשך 3 שנות האחריות ללא עלות (עד 6 טיפולים) ומנהל שירות אישי שילווה אותו לאורך הרכישה ולאחר מכן. 

לדברי דנה רביד מנחם מנכ"לית חטיבת GENESIS: "אחרי ההצלחה בחדירה של ה-G80 והGV80 – והפתיחות שראינו בלקוחות היוקרה בשוק הישראלי לקבל ולנסות מותג חדש, הG70- יאפשר גם ללקוחות הצעירים יותר לחוות את המותג. ראינו שהלקוחות שרכשו עד היום עשו שיעורי בית מעמיקים ומאמינים במותג ויודעים מה הם רוכשים ואני מאמינה שאלה גם יהיו הלקוחות הראשונים של הG70-. לקוחות שמחפשים את הרכב הספורטיבי יותר, עם כל מערכות הטכנולוגיה, הבטיחות והאיכות שמציעה ג'נסיס".

עוד מחדשות רכב