במחיר עד 220 אלף שקל! טויוטה C-HR החדשה בישראל

יבואנית טויוטה משיקה את ה-C-HR החדשה בישראל שמבטיחה להיות נועזת, מעוצבת ומרגשת מאי פעם. הדגם יוצע לראשונה גם בגרסת GR ספורטיבית 2.0 ליטר היברידית, רק חבל שהמחיר מתייקר משמעותית ויחל מ-170 אלף שקל.

ששי כהן 20 בנוב, 2023
טויוטה C-HR החדשה 2024

קרוב ל-7 שנים לאחר שהושק הדור הראשון של טויוטה C-HR, הקרוסאובר הקומפקטי והסטייליסטי של היצרן, שהפתיע בזמנו עם עיצוב חללי בסגנון דגמי קונספט שהפך לגרסת ייצור, משיקה יוניון מוטורס היבואנית את הדור השני של הדגם בארץ, כשבועיים בלבד לאחר שהושק לעיתונאים מישראל בחו"ל. הדגם החדש מבטיח להיות הנועז, מעוצב ומרגש מאי פעם, רק חבל שהמחיר שלו זינק ויחל מ-170,000 שקל ויגיע עד 220,000 שקל לגרסת ה-GR הספורטיבית, מחירים שעד לא מזמן אפיינו את הראב-4 הגדולה יותר.



ה- C-HR החדש פותח, מיוצר ומיועד בעיקר לקהל האירופאי ואמור להמשיך את הצלחת הדגם הקודם ממנו נמסרו בישראל יותר מ-28 אלף רכבים מאז השקת הדגם ב-2017. צורת הקופה פורצת הדרך שהושקה בדור הקודם מודגשת עוד יותר בדגם החדש באמצעות נוכחות רחבה ובטוחה יותר של הקרוסאובר המתאפיין עם הדור החדש בקווים חדים ועיצוב מתוחכם. בהשראת החזון של "רכב קונספט המיועד לכביש". הדור החדש ממשיך עם קו עיצוב הדמוי קופה הספורטיבי, וכולל לראשונה ידיות פתיחת דלתות הנשלפות בשעת הצורך בסגנון רכב חשמלי. הדגם החדש שומר על המידות החיצוניות הקומפקטיות המשייכות אותו לסגמנט ה-C-SUV (אך מהקטנים בחבורה) ועם אורך של 4.36 מטר, רוחב של 1.84 מטר וגובה של 1.57 מטר, הוא קצר ב-4 ס"מ מהדור היוצא, אך רחב ממנו ב-4 ס"מ. 

טויוטה C-HR החדשה 2024

תא נוסעים

עיצוב תא הנוסעים חדש לחלוטין וכולל הבטחה לאיכות חומרים משודרגת ושימוש נרחב מאי פעם בחומרים ממוחזרים (יותר מ-100 חלקים ברכב), כולל ריפודי המושבים המיוצרים מבקבוקי פלסטיק ממוחזרים (ברמות גימור מסוימות). לוח המחוונים הפך לדיגיטלי "12.3(למעט גרסת הבסיס המצוידת במסך "7), תאורת האווירה חדשה וכוללת 64 צבעים, וגם מערכת המולטימדיה שודרגה בחדשה עם מסך "7 בגרסת הבסיס או  "12.3 בדגמים הבכירים שכוללים גם קישוריות אלחוטית לטלפונים ניידים. ברמת גימור GR, תא הנוסעים נהנה גם מאיכות אוויר משופרת הודות לטכנולוגיית ™nanoeX שמפיצה טיפות מים מיקרוסקופיות שמנקות את האוויר, מסירות אלרגנים, מפחיתות ריחות רעים ומעודדות עור לח יותר. 

2 מערכות הנעה היברידיות לבחירה:

הדגם ישווק ב-2 יחידות כח היברידיות לבחירה, שתיהן מדור 5 של היצרן. הגרסאות הרגילות מצוידות במנוע 1.8 ליטר ומנוע חשמלי המפיקים 140 כ"ס ומספקים תאוצה ל-100 קמ"ש ב-9.9 שניות, לצד צריכת דלק של 21.3 ק"מ לליטר בממוצע לפי נתוני היצרן. לראשונה תוצע בארץ גם גרסה מחוזקת יותר המצוידת במנוע 2.0 ליטר המפיק 197 כ"ס ומספק תאוצה ל-100 קמ"ש ב-8.1 שניות לצד צריכת דלק משולבת של 20.3 ק"מ לליטר. יחידת כח זו תוצע רק בגרסת ה-GR הספורטיבית.

טויוטה C-HR החדשה 2024

רמות גימור ומחירים

טויוטה C-HR החדש מגיע לישראל בשלוש רמות גימור:

  • ICON – הרכב מגיע בצבע אחיד, תאורה ראשית LED, מולטימדיה "8 ולוח מחוונים דיגיטלי "7, חישוקי סגסוגת קלה "17 וכולל את כל מאפייני הבטיחות של TSS 3.0, תזכורת למניעת שכחת ילדים ואף מערכת לזיהוי שטחים מתים. החל מ-169,990 שקלים.
  • VISION – כולל מולטימדיה "12.3 ולוח מחוונים "12.3, צבע גג שחור, חישוקי סגסוגת קלה "18, חיישני חניה קדמיים ואחוריים כולל בלימה, ריפודי בד בעיצוב ייחודי, תאורת אווירה, משטח טעינה אלחוטי ועוד. החל מ-184,990 שקלים.
  • GR SPORT – רמת האבזור והעיצוב הגבוהה ביותר, מבוסס מנוע 2 ליטר עוצמתי בהספק משולב של 197 כ"ס, כולל אבזור פרימיום, כולל טכנולוגיית מתלים חדשה, גלגלי 19 אינץ', תאורת אווירה ייחודית, צג עילי, פנסי פרוז'קטור LED בעיצוב ייחודי ודלת תא מטען חשמלית. ברמה גימור זו הרכב מגיע בצבע דו-גווני ייחודי, כולל אלמנט שחור נועז בסיפי הצד והגג שיוצרים רושם מתוחכם של קו גג נמוך יותר. אלמנטים אלה משולבים כחלק ממראה אחורי עוצמתי המדגיש את נורות ה-LED המלאות ולוגו הרכב המואר. לצד צבעי לבן דינאמי וכסוף יוקרתי המוכרים נמצאים גם פרטי עיצוב GR מושכי עין, גריל בעיצוב ייחודי עם סמל GR, מושבי ספורט קדמיים עם לוגו GR מוטבע עליהם, וכן קישוטים נוספים בקונסולה המרכזית. החל מ-219,990 שקלים.

מסירות רכבים יתחילו בתחילת 2024 

מעוניינים בנסיעת מבחן ל-CH-R החדשה, קבלת הצעת מחיר ואופציה לטרייד אין ומימון? השאירו פרטים כאן ונציגי החברה ישמחו לשוב אליכם בהקדם. 

לייעוץ ומידע נוסף השאירו פרטים ונציגנו יחזור אליכם

    עוד מחדשות רכב