דור 3: דאצ'יה סנדרו החדשה מציגה מפרט מרשים

פחות מחודש לאחר שחשפה דאצ'יה תמונות ראשונות של הדור השלישי והחדש של הסנדרו, חושפת היום היצרנית גם את המפרט של הרכב עימו נדמה שדאצ'יה כבר ממש לא מותג לואו קוסט. בישראל במהלך 2021.

ששי כהן 29 בספט, 2020
דאצ'יה סנדרו החדשה

פחות מחודש לאחר שסיפקה לנו דאצ'יה תמונות ראשונות של הדור החדש של מכונית הסופר-מיני הפופולרית שלה – דאצ'יה סאנדרו, גרסת הפנאי שלה סנדרו סטפווי וגרסת הסדאן שלה -דאצ'יה לוגאן, חושפת היום היצרנית את המפרט הטכני של הדגם ותמונות ראשונות של תא הנוסעים החדש, עימם נדמה שהרכב מתחיל ליישר קו עם המודרניות שבקטגוריית הסופר-מיני, ויהיה רבה פחות מותג Low Cost. יחד עם זאת, בדאצ'יה מבטיחים: המחיר ישאר תחרותי ונמוך מספיק מהמתחרים.


הדור השלישי של הסנדרו, הרכב הפופולרי של דאצ'יה בעולם (2.1 מיליון עותקים עד כה), פותח על שלדת ה- CMF-B של רנו-ניסאן, המשרתת שלל דגמים מודרנים של היצרן (רנו קליאו וניסאן ג'וק החדשים לדוגמה), ומבטיחה מרכב מרווח, חזק וקל מקודמו, הישפיע לטובה על הביצועים, הנוחות ובטיחות הרכב. ןלצד עיצוב מודרני המהווה התפתחות של הדגמים היוצאים, אך עם הופעה הרבה יותר נאה ומושכת, יחידות תאורה משולבות LED בצורה של חץ (בחזית ומאחור), חיזוק מראה הקרוסאובר בגרסת הסטפווי ומראה הרבה יותר מעודן ונעים לעין בגרסת הסדאן, זוכה המכונית גם לתא נוסעים חדש לחלוטין, המצטרף לאופנת מיעוט המתגים והחלפת הפעלת שלל מערכות הרכב דרך המולטימדיה.

דאצ'יה סנדרו החדשה

תא נוסעים חדש והרבה יותר מודרני ונעים לשהייה

למעט בגרסת הבסיס שתמשיך להיות זולה במיוחד, יוצעו שאר הגרסאות עם מולטימדיה חדשה עם מסך בסגנון "צף" בגודל "8 התומך באנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, המאפשר הרצת WAZE ואפליקציות נוספות. לראשונה יוצע הדגם עם אופציה לבקרת אקלים דיגיטלית, בלם יד חשמלי וגג שמש חשמלי, אשר יחד עם עיצוב מודרני ועליית מדרגה באיכות החומרים וההרכבה, יציעו תא נוסעים הרבה יותר נעים לשהייה. לראשונה תוצע במכונית כאופציה חבילת בטיחות מקורית מתקדמת הכוללת התרעת שמירת עם מרחק, התרעת סטייה מנתיב, בלימה אוטונומית, חיישני חניה קדמיים ואחוריים עם סיוע בביצוע חניה והתרעת שטח מת במראות הצד, אשר יחד עם 6 כריות אוויר לראשונה והשלדה החדשה והקשיחה יותר, אמורה המכונית להציג שיפור דרמטי בבטיחות הרכב.

דאצ'יה סנדרו  סטפווי החדשה

דאצ'יה סנדרו סטפווי החדשה – גרסת הג'יפון של הדגם

היצע המנועים יכלול מנוע בנזין 1.0 ליטר 65 כ"ס וגיר ידני בגרסת הבסיס, כאשר הדגם הרלוונטי יותר לארץ יצויד במנוע טורבו 3 צילינדרים 1.0 ליטר 90 כ"ס שישודך לראשונה לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה במקום רובוטית חד מצמדית שהקשתה על מכירת הדגם בארץ. במקביל, תוצע למנוע הטורבו גם גרסה ידנית 6 הילוכים.

דאצ'יה לוגאן החדשה

דאצ'יה לוגאן החדשה – גרסת הסדאן המשפחתית יותר

משפחת דאצ'יה סנדרו החדשה 2021 צפויה להגיע לארץ בסביבות מחצית שנת 2021. 




עוד מחדשות רכב