דור 3: מרצדס ספרינטר החדש הושק רשמית בישראל

כלמוביל הובלה והיסעים השיקה הבוקר את מתחם הקונספט הייחודי לדגמי מרצדס ספרינטר 2019 החדש, שיוצע ללקוחות עם חבילת ה-"כלמוביל PRO" המקיפה. לא פחות מ-700 הזמנות נרשמו לדגם החדש בטרם ההשקה הרשמית !

ששי כהן 13 במרץ, 2019
מרצדס ספרינטר החדש

13 שנה לאחר שהוצג הדור השני של מרצדס ספרינטר, אחד מרכבי ההובלה וההיסעים הפופולרים ביותר באירופה, השיקה הבוקר כלמוביל הובלה והיסעים את הדור השלישי והחדש של הספרינטר, שיוצע במתחם קונספט חדש של היבואנית בראשל"צ, לצד חבילת מכירות ושירות חדישה העונה לשם "כלמוביל פרו" ( Colmobil Pro ). לדברי היבואן, מאז החל השיווק המקדים של הספרינטר החדש בתחילת השנה, נמכרו למעלה מ-700 דגמי ספרינטר בישראל !


לצד עיצוב חיצוני מחודש שהתעדכן קלות בדגמי 2019 וכולל חזית חדשה לרכב עם פנסים צרים יותר, מציע הספרינטר החדש תא נוסעים חדשני ומתקדם, הכולל סביבת נהג בסגנון דגמי היוקרה הפרטיים של מרצדס, עם מושב נהג ארגונומי, פתחי מיזוג מעוצבים בסגנון הטורבינה של מרצדס ולראשונה גם עם מערכת ה- MBUX- מולטימדיה מתקדמת הכוללת מגוון פקודות קוליות לתפעול שלל מערכות הרכב, מסך מרכזי "7 בגרסאות הבסיסיות, או "10.25 בדגמים המאובזרים, בתוספת לוח מחוונים דיגיטלי צבעוני עם מסך "5.5 שיוצע במרבית הדגמים. כאופציה, יוצע אבזור מפנק המקובל יותר במכוניות פרטיות כמו התנעה ללא מפתח, קיפול מראות חשמלי, תא אחסון לטלפונים חכמים וטעינה אלחוטית, טעינה באמצעות חיבור USB Type C ועוד.

מרצדס ספרינטר שהתמחה בשתי הדורות הקודמים שלו בבטיחות (בדור הראשון היה למסחרית ראשונה שצוידה ב-ABS, ובדור השני לראשונה שצוידה בהתרעת שמירת מרחק וסטייה מנתיב), מציע התקדמות רבה בתחום גם בדור השלישי, עם בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת ערנות הנהג, בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב אקטיבי ומערכת CrossWind המפחיתה השפעה רוחות צד, שחלקן יוצעו כסטנדרט בכל הדגמים וחלקן כאופציה.
מרצדס ספרינטר החדש

הדור החדש יוצע לראשונה בגרסת הנעה קדמית המותאמת לתחום ההובלה ומאפשרת כושר העמסה גבוה ושפת הטענה נמוכה. גובה הרצפה בגרסה זו נמוך ב-80 מ"מ והיא בעלת כושר גרירה מקסימלי של עד 2 טון. היצע המנועים יחל במנוע טורבו-דיזל בנפח 2.1 ליטר המפיק 143 או 163 כוחות סוס, שיוצע בכל גרסאות ההנעה בשילוב לתיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים עם 9 הילוכים. בגרסאות ההנעה האחורית והכפולה יוצע גם מנוע 6 צילינדרים בנפח 3.0 ליטרים, המפיק 190 כ"ס ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים עם 7 הילוכים, הנשלטת גם בצורה מתגית על גבי גלגל ההגה.

מרצדס ספרינטר החדש ישווק עם אופציה לאחריות בת 4 שנים – שנתיים אחריות יצרן ואפשרות לרכישת שנה או שנתיים נוספות עד 400,000 ק"מ בהתאם לדגמים השונים.

מחיר לדגמי ההובלה החל מ – 199,000 ₪ (עבור דגם בסיסי של ואן 3.5 טון).

במקביל, משיקה החברה את חבילת ה-"כלמוביל PRO", הכוללת מגוון שירותים ומוצרים כגון ליסינג תפעולי מבית כלמוביל הובלה והיסעים, אפשרות לאחריות מורחבת עד 3 או 4 שנים, אפשרויות מימון נרחבות, שירות 24/7, מתחם קונספט UP POP, מערכת קונקטד פרו המותקנת על הצג המקורי ועוד.

לדברי אמיל קרעין, מנכ"ל קבוצת רכבי הובלה והיסעים בחברת כלמוביל : "לראשונה אנו מציגים את קונספט ה- PRO  המתייחס לחבילה הכוללת מגוון שירותים, מוצרים ופעילויות הניתנים או מוצעים ללקוחות. בין היתר, וכחלק מהחבילה, מוצעת אפשרות לליסינג תפעולי המנוהל במלואו בכלמוביל הובלה והיסעים ונמכר ע"י נציגי החטיבה, תהליכי שירות הכוללים גם מענה 24/7 המותאמים לצרכי העולם המסחרי מגוון מוצרים טכנולוגים מתקדמים המאפשרים ייעול השימוש ברכב ובניהול ציי הרכב. לאור התחזקות עולם הסחר המקוון מוסיף קרעין, יש נסיקה בשימוש במסחריות והספרינטר החדש אשר נותן מענה מושלם לצרכים אלו ומעניק פתרון יעיל, חסכוני, מתקדם ועוד יותר ידידותי ונח לנהג לטובת משלוחים, מוצרים המחייבים קירור ולצרכים עירוניים ובין עירוניים".

להצעות אטרקטיביות לליסינג מימוני למרצדס ספרינטר החדש השאירו פרטים כאן למטה ונציגי החברה ישמחו לשוב אליכם בהקדם (מודעה) 


עוד מחדשות רכב