דור 4 בניחוח פרימיום: מאזדה 3 החדשה בישראל

"אלטרנטיבה אמיתית לרכבי היוקרה": מאזדה 3 החדשה נוחתת בישראל, בדגמי סדאן והאצ'בק בעלי עיצוב מפתה, תא נוסעים מאובזר כסטנדרט עם ניחוח חזק של פרימיום ומנועי 2.0 ליטר 165 כ"ס. המחיר מתייקר ויחל מ-145,000 שקל.

ששי כהן 04 בספט, 2019
מאזדה 3 החדשה

קרוב לשנה לאחר שנחשפה מאזדה 3 החדשה בתערוכת הרכב של לוס אנג'לס, השיקה דלק מוטורס היבואנית את הדור הרביעי של אחת מהמשפחתיות הפופולריות בישראל, עם עיצוב חדש, טכנולוגיה מתקדמת ותא נוסעים שעלול להביך מכוניות פרימיום קומפקטיות רבות. האם זה הדגם שיגרום לכם לעצור רגע לפני שתרוצו לסגור על ג'יפון כמעט כמו כולם? ימים יגידו.  את השקת הדגם החדש קישטו גם מגוןן מגוון דגמי מאזדה המשפחתיים מהעבר בארץ, לרבות ה-323F והלאנטיס, ובמאזדה מבהירים שלמרות שהשוק הולך לכיוון הג'יפונים, דגמי הסדאן שתמיד היוו את עמוד השדרה של היצרן, ימשיכו להגיע לשוק, כולל בגרסאות האצ'בק ספורטיביות.


הדור הרביעי של מאזדה 3 מחליף את הדור הנוכחי שמשווק כאן מאז 2013, וכמוהו ישווק בדגמי סדאן או האצ'בק (5 דלתות) בעלי עיצוב ספורטיבי ומפתה, כאשר ה-3 החדשה הינה הסנונית הראשונה של היצרן בשפת העיצוב החדשה " Kodo Design" אותה נראה גם בדגמים עתידיים של החברה. הדגם מציג גם ממדים גדולים יותר בגרסת הסדאן עם אורך של 4.66 מטר (8+ס"מ), רוחב של 1.79 מטר וגובה של 1.44 מטר, כאשר גרסת ההאצ'בק דווקא מתקצרת קלות עם אורך של 4.46 מטר. בסיס הגלגלים צמח קלות ועומד בשני הדגמים על 272 ס"מ. נפח תא המטען צמח בדגם הסדאן ב-31 ליטר ל-450 ליטר, בעוד נפח תא המטען בדגם ה-5 דלתות הצטמצם ב-30 ליטר ל-334 ליטר בלבד. בחברה מכוונים את דגם הסדאן לקהל המעוניין יותר ברכב אלגנטי משפחתי, כאשר גרסת ה-5 דלתות מיועדת לחובבי העיצוב והאופי הספורטיביים.

מאזדה מכוונת גבוה

כניסה לתא הנוסעים חושף עיצוב מרשים לכל הדעות, בניחוח חריף של רכבי יוקרה, יחד עם איכות חומרים, הרכבה ואבזור שעתידים להביך לא מעט משפחתיות קומפקטיות של מותגי יוקרה, בהמשך לאסטרטגיית היצרן מהשנים האחרונות להציע חלופה זולה ואיכותית למותגי יוקרה במחיר נגיש יותר. אבזור הדגם יכלול כסטנדרט לוח שעונים משולב דיגיטלי, מסך מולטימדיה מרכזי בגודל "8.8 התומך באפל קארפליי ואנדרואיד אוטו ודוברת עברית המאפשר לכם להריץ לדוגמה גם Waze, וכן מערכת שמע יוקרתית עם רמקולים של BOSE,  גג שמש חשמלי, כניסה והנעה ללא מפתח, בקרת אקלים דיגיטלית כפולת אזורים, תאורת LED מלאה היקפית, חישוקי "18 קלים,

מאזדה 3 החדשה

תא נוסעים יוקרתי ומאובזר

אבזור הבטיחות משתדרג וכולל התראת שמירת מרחק עם בלימה אוטונומית, התראת סטייה מנתיב עם תיקון אקטיבי של ההגה, בקרת שיוט אדפטיבית עם פונקציית מעקב בפקקי תנועה, התראת שטח מת במראות הצד, התראת ערנות הנהג ועוד.

הדגם ישווק בארץ עם מנוע בנזין 2.0 ליטר המוכר המפיק 165 כ"ס ו-21.7 קג"מ, המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם 6 הילוכים, ומציע תאוצה ל-100 קמ"ש ב-8.4 שניות. המנוע החדש מסדרת ה- SKYACTIVE X שהוצג בחו"ל כרגע לא יגיע לארץ. מעבר לכך, מבטיחים במאזדה חווית נהיגה ספורטיבית, לצד בידוד רעשים ונוחות נסיעה המתחרים בדגמי יוקרה.

מחיר מאזדה 3 החדשה מתייקר ויחל ב-145,000 שקל לדגם הסדאן ו-148,000 שקל לדגם ה-5 דלתות. במהלך שנה הבאה יגיעו לארץ גם דגמים ברמות גימור נמוכות יותר שישווקו גם בציי הרכב.

תחילת השיווק, פתיחת הזמנות והגעת רכבים לאולמות התצוגה יחלו ביום הבחירות – 17.9.19.




עוד מחדשות רכב