דור 6: אופל קורסה 2020 החדשה בישראל

"הסופר-מיני הכי עוצמתית בקטגוריה", כך מתארים בלובינסקי את אופל קורסה החדשה שהושקה הבוקר בישראל, ומציעה לצד עיצוב מפתה ואבזור עשיר, גם גרסת GSI LINE ספורטיבית המבטיחה את הביצועים החמים בקטגוריית הסופר-מיני.

ששי כהן 13 בפבר, 2020
אופל קורסה 2020 החדשה

חברת לובינסקי, יבואנית אופל בישראל, ערכה הבוקר מסיבת עיתונאים בה השיקה את הקורסה החדשה שמצטרפת לקטגוריית הסופר-מיני המתפתחת שתזכה בחודשים הקרובים לשלל דגמים חדשים. הקורסה החדשה שפותחה תחת בעל הבית החדש – קונצרן PSA (פיג'ו-סיטרואן), אמורה להיות המכונית שתחזיר את מותג אופל בישראל להיות רלוונטי יותר, לאחר שבשנים האחרונות נחלש באופן עקבי ושנה שעברה אף מכירותיו פחתו ב-62% והסתכמו ב- 1,151 מכוניות בלבד. יחד עם זאת, מדובר בהשקה ראשונה של המותג תחת היבואן החדש. האם המכונית הפופולרית של אופל בעולם תהפוך השנה לפופולרית גם בישראל? הסיכוי כנראה גבוה מתמיד.


הדור השישי של אופל קורסה זוכה לעיצוב חדש לחלוטין, המהווה קפיצת מדרגה משמעותית מול הדור היוצא, עם עיצוב בעל אופי גרמני נאה במיוחד וללא ספק אחד היפים בקטגוריית הסופר-מיני, כאשר גרסת ה-GS LINE כוללת הופעה ספורטיבית יותר. ביחס לדור היוצא מדובר בסה"כ בממדים שצמחו מעט במברבית הפרמטרים, למעט קיצוץ קל בסעיף הגובה  לטובת התנהגות כביש טובה יותר. בסעיף השימושיות, רושם הדגם תא מטען בנפח 300 ליטר.

אופל קורסה החדשה

אופל קורסה החדשה ברמת הכניסה EDITION PLUS

למרות שהדגם חולק מכלולים רבים עם פיג'ו 208 החדשה (שצפויה לנחות גם היא בחודשים הקרובים בישראל), מדובר בשני דגמים שונים לחלוטין במראה, כאשר הקורסה נהנית גם ממקדם גרר מצוין של 0.29, וגם בתא הנוסעים זוכה הקורסה לעיצוב חדש ומודרני, עם קווי עיצוב נקיים, מיעוט מתגים ומולטימדיה מקורית עם מסך "7 השולטת על מגוון מערכות הרכב, לצד איכות חומרים והרכבה שעלו כיתה.

אופל קורסה החדשה 2020

אבזור הדגם יכלול כסטנדרט (רמת גימור Edition Plus): פנסי LED מלא בחזית, חישוקי גלגלים קלים "16, ספוילר אחורי, מולטימדיה מקורית עם מסך מגע "7, חיישני רוורס מקוריים, בקרת שיוט עם מגביל מהירות, בלם יד חשמלי, הגה עור קטום, חיישן אורות ועוד, כאשר האבזור הבטיחותי כולל התראת שמירת מרחק עם  בלימה אוטונומית (עד 85 קמ"ש), בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, התראת עירנות הנהג, זיהוי תמרורי נהיגה ועוד. גרסת ה-GSI LINE החזקה יותר תכלול בנוסף אופציה לפנסי חזית מתקדמים מסוג מטריקס LED (היחידי בקטגוריה ובעלות של 3,900 שקל), גג בצבע שחור, קיפול מראות חשמלי, חישוקי גלגלים קלים "17, בקרת שיוט אדפטיבית, שמשות כהות מאחור, בקרת אקלים דיגיטלית, זיהוי רכב בשטח מת במראות, פנסי ערפל קדמיים LED, מושבי ספורט, חיישני חניה קדמיים, משענת יד לנהג, דוושות אלומיניום, גג זכוכית פנוראמי נפתח חשמלית, כניסה והתנעה ללא מפתח, בלימה אוטונומית מורחבת (עד 140 קמ"ש) וחבילת עיצוב חיצונית ספורטיבית.

אופל קורסה 2020 החדשה

אופל קורסה החדשה בגרסת ה-GSI LINE

"הסופר-מיני הכי עוצמתית בקטגוריה"

הקורסה החדשה תוצע עם 2 דגמים לבחירה: קורסה Edition Plus המצוידת במנוע טורבו 1.2 ליטר, 3 צילינדרים המפיק 100 כ"ס ו-20.9 קג"מ, המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם 8 הילוכים ואפשרות להעברת הילוכים מההגה, ומציע תאוצה ל-100 קמ"ש ב-100 שניות, לצד מהירות מרבית של 188 קמ"ש וצריכת דלק של 23.3 ק"מ לליטר בממוצע. לצידו תוצע גרסת ה-GS LINE המצוידת באותו מנוע, אשר מפיק הספק משודרג של 130 כ"ס  ו-23.4 קג"מ, המציע ביצועים ספורטיביים יותר עם תאוצה ל-100 קמ"ש ב- 8.7 שניות, מהירות מרבית של 208 קמ"ש וצריכת דלק של 22.2 ק,מ לליטר בממוצע, לפי נתוני היצרן.

מחיר אופל קורסה החדשה נקבע על 105,990 שקל לגרסת ה-100 כ"ס ו- 118,990 שקל לגרסת ה-GSI LINE החזקה. במסגרת השקת הדגם, יוצע הרכב במבצע השקה ל-100 הרוכשים הראשונים שיזכו ל-3,000 שקל הנחה, טרייד אין במחיר מחירון לכל לקוחות אופל, טיפול ראשון במתנה וביטוח חובה במתנה ברכישת ביטוח מקיף + הבטחה לטרייד אין עתידי במחיר מחירון. הדגם יוצע עם אחריות ל-4 שנים או עד 120,000 ק"מ.




עוד מחדשות רכב