האם כך תראה פולקסווגן פולו GTI החדשה?

פולקסווגן חושפת איור ראשון של הפולו GTI החדשה ל-2021, עם מראה נועז מבעבר שעושה המון חשק… החשיפה הרשמית – בחודש הבא.

ששי כהן 10 במאי, 2021
פולקסווגן פולו GTI החדשה

4 שנים לאחר שהוצג הדור הנוכחי והשישי של פולקסווגן פולו, וקרוב לשלושה שבועות לאחר שנחשפה מתיחת הפנים של הדגם, חושפת היום פולקסווגן איור ראשון גם של הפולו GTI החדשה, שאמורה לעורר את בלוטות החשק שלכם עד להצגתו הרשמית של הרכב בחודש הבא (יוני 2021).

הפולו GTI החדשה זוכה (לפחות לפי האיור שנחשף) לחזית קרבית מבעבר, עם תאורת LED סקסית למראה, פגוש אגרסיבי יותר המשובץ פנסי ערפל מסוג LED וחיבור של צמד יחידות התאורה הראשיות עם גריל ספורטיבי יותר ופס אדום הנמתח לרוחבו. בשורה התחתונה, היא תהיה כנראה סוג של בייבי גולף GTI. כמו הדגם היוצא, גם הדגם החדש יוצע בגרסת 5 דלתות בלבד, שתהיה גם שימושית יותר בחיי היום יום.

בפולקסווגן לא חושפים לעת עתה תמונות או פרטים נוספים על הרכב, למעט הצהרה בסגנון שהדגם החדש יציע שילוב של ביצועים דינמיים יוצאי דופן עם שימושיות גבוהה בחיי היום יום. אם נסתמך רגע על מפרט הפולו החדשה, אז קרוב לוודאי שגם במקרה של הגרסה הספורטיבית תקבלו יכולות אוטונומיות מדרגה 2 , לרבות מערכת ה-Travel Assist המאפשרת פעילות בקרת שיוט אדפטיבית מעמידה ועד 210 קמ"ש כולל שליטה שעל דוושת הגז, הבלמים וההגה. בתוך תא הנוסעים יזכו הלקוחות לריפודי הבד למושבים המסורתיים של הדגם בסגנון מפת שולחן, לצד אופציה לריפודי עור, ומערכת מולטימדיה חדשה מסוג MIB3 של היצרן, אותה פגשנו גם בגולף החדשה.

האם נזכה למפרט ביצועים משודרג ביחס למנוע הטורבו 2.0 ליטר 200 כ"ס של הדגם היוצא? עדיין מוקדם לדעת.

פולקסווגן פולו GTI החדשה תיחשף רשמית בסוף יוני ותגיע לארץ ככל הנראה רק במהלך 2022. 

עוד מחדשות רכב