האם כך תראה פורד מונדאו החדשה?

לאחר שצללו מכירות המשפחתית הגדולה של פורד בשנים האחרונות, נראה שהדור החדש של פורד מונדאו עובר שינוי קיצוני ממכונית סדאן לרכב פנאי, לאחר שדגמי קונספט שלו נצפו על כבישי ארה"ב.

ששי כהן 08 בפבר, 2021
פורד מונדאו החדשה 2022

30 שנה לאחר שהוצג הדור הראשון של פורד מונדאו, המשפחתית הגדולה של פורד שנחשבה לאחת המכוניות המצליחות של היצרן, נראה שגם המונדאו נופלת קורבן לאופנת הג'יפונים, ולאחר שמכירות הדגם צללו בעולם בשנים האחרונות, מתרבות השמועות בענף הרכב שהדור החדש שלה שנמצא כעת בפיתוח, יעבור שינוי קיצוני ממרכב סדאן/ סטיישן לרכב פנאי משפחתי גדול, שיוצע גם בגרסאות חשמליות.


לפי תמונות ריגול והדמיות מחשב שמפרסם אתר "Auto Express" נראה שאכן המונדאו החדשה תשווק עם מרכב של רכב פנאי אופנתי, שלפחות לפי הדמיית המחשב מציעה גם הופעה מודרנית ונאה מאוד לעין, עם עיצוב של קרוסאובר בסגנון קופה, בדומה לדגמי יוקרה כמו ב.מ.וו X4 ומרצדס GLC קופה.

פורד מונדאו החדשה 2022?

פורד מונדאו החדשה 2022? רכב הקונספט שנתפס בתמונות ריגול

גם בבריטניה, אחד השווקים הגדולים של המונדאו בעולם, אם בעבר החזיקה שם המונדאו כ-21% ממכירות מותג פורד, בשנה החולפת נרשמו שם רק 2,400 מסירות של הדגם, המהווים רק 1.6% ממכירות מותג פורד בממלכה. גם בישראל המונדאו נעלמה כליל מהשוק ב-2015, לאחר שמכירות הדגם פחתו בהדרגה מאז השנים המוצלחות האחרונות של הדגם בארץ ב-2008-2011.

ככל הנראה המונדאו החדשה לא תשווק כבר מתחילת הדרך בגרסה 100% חשמלית, אך סביר בהחלט להניח שהדגם יוצע כבר בהתחלה בגרסאות הייבריד, ופלאג-אין הייבריד חסכוניות, יחד עם תא נוסעים טכנולוגי עתיר מסכים דיגיטליים אופנתיים.

יחד עם דגמי הפומה והקוגה שזוכים להצלחה מרשימה במכירות בעולם, נראה שנבחרת ה-SUV של פורד נמצאת בכיוון הנכון בשנים הקרובות.



עוד מחדשות רכב