הוט-קוטור משודרג: DS7 המחודש בישראל

ה-DS7 החדש ל-2023 נוחת בארץ לאחר שעבר מתיחת פנים מקיפה, ויוצע ב-3 גרסאות פלאג-אין הייבריד לבחירה, בהספקים של 225-360 כ"ס ועם טווח נסיעה חשמלי עד 66 ק"מ. המחיר יחל מ-340,000 שקלים.

ששי כהן 16 במאי, 2023
DS7 המחודש 2023 בישראל

צילומים: רונן טופלברג

5 שנים לאחר שהושק בישראל DS7 קרוסבק, רכב הפנאי הצרפתי היוקרתי ביותר, מתחילה לובינסקי היבואנית בשיווק הדגם המחודש ל-2023, לאחר שעבר מתיחת פנים של אמצע החיים, והחלפת שמו מעתה ל-" DS7 – ETENSE". בשונה מהדגם היוצא ששווק כאן גם בגרסאות בנזין ודיזל, הדגם החדש יוצע כאן רק בגרסאות פלאג-אין הייבריד חזקות, חסכוניות וידידותיות לסביבה וברמת גימור אחת ועשירה "TIVOLI" לכל גרסה.


ה-DS7 E-TENSE המחודש מחזק את מעמדו בקבוצת ה-C-SUV היוקרתיים עם עיצוב מחודש לחזית, יחידות תאורת לד חכמות מהדור החדש מבוססות 84 יחידות LED עצמאיות שמאפשרות שליטה מלאה באלומת האור, מניעת סנוור והעצמת שטח ההארה וחתימת אור חדשה ליום. בחלקו האחורי, ניתן להבחין ביחידות תאורה חדשות עם אפקט מערבולת וגימור מתכת מושחרת, בדלת תא מטען חדשה בעלת קצוות מודגשים וגם בכיתוב DS AUTOMOBILES לרוחבה.

DS7 המחודש 2023 בישראל

בתא הנוסעים השינויים פחות משמעותיים וכוללים לצד האווירה היוקרתית שליוותה את הדור היוצא, עם מושבי העור המפנקים, הדיפונים האיכותיים והאבזור העשיר, גם מערכת מולטימדיה משודרגת בעלת יכולת התאמה אישית מלאה, מסך מגע בגודל 12 אינץ' ברזולוציה גבוהה להפעלת הניווט המקורי הכולל עדכוני תנועה ותפעול בעברית, בקרת האקלים, מצלמות החניה ועוד.

בגרסאות ה-300 וה-360 כ"ס הבכירות יוצעו גם מערכת המתלים האקטיבית הייחודית DS ACTIVE SCAN SUSPENSION הנעזרת במצלמה ברזולוציה גבוהה לסריקת הדרך לפנים וכיול המתלים בהתאם לאיכות הסלילה לפני שגלגלי הרכב פוגשים בה, ומערכת ראיית הלילה מתוחכמת הנעזרת במצלמה תרמית לסריקת הדרך מלפנים לשם גילוי הולכי רגל, רוכבי אופניים, ואף בעלי חיים במרחק של עד 100 מטר מחזית הרכב ולהתריע לנהג בהתאם על הסכנה המתקרבת. מפרט הבטיחות מתעדכן גם במערכת לבדיקת עירנות הנהג הנעזרת בשתי מצלמות, כאשר אחת מצלמת את חזית הרכב ומנתחת את אופי נסיעת הרכב בכביש ובנתיב ומצלמה שניה, סורקת את פני הנוהג/ת ותנועות העפעפיים. איחוד שני נתונים אלה מאפשרים למערכת להתריע במידה ורמת העירנות של הנהג יורדת.

DS7 המחודש 2023 בישראל

שלוש יחידות הנעה פלאג אין היברידיות לבחירה

הדגם החדש ישווק בארץ עם שלוש יחידות הנעה פלאג-אין-היברידיות (PHEV) אשר נעזרות בסוללת ליתיום בקיבולת של 14.2 קוט"ש לעומת 13.2 בדגם הנוכחי. משך זמן הטעינה לסוללה זו עומד על כשעתיים (מעמדה תלת פאזית 32 אמפר, 7.4 קילוואט) או כ-7 שעות משקע כוח תעשייתי ביתי (2.3 קילוואט, 10 אמפר) ולסוללה תוענק אחריות עד 8 שנים או 160,000 ק"מ. 

גרסת הכניסה מצוידת במנוע טורבו 1.6 ליטר ומנוע חשמלי המפיקים הספק משולב של 225 כ"ס ו-36.7 קג"מ, בשידוך לתיבת ה-8 הילוכים האוטומטית מבית AISIN. התאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש עומדת על 8.9 שניות, המהירות המרבית על 225 קמ"ש ולדגם צריכת דלק משולבת של 76.9 ק"מ לליטר בממוצע בשילוב עם טווח הנסיעה החשמלי שעומד על 66 ק"מ לפי תקן WLTP. מחיר הדגם נקבע על 339,990 שקל.

DS7 המחודש 2023 בישראל

בגרסה השניה צומח ההספק המשולב לכדי 300 כ"ס ו-53 קג"מ שמקורם בשלושה מנועים – בנזין 1.6 ליטר וצמד מנועים חשמליים המספקים גם הנעה כפולה. נתונים אלה מאפשרים לגרסה זו להאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 5.9 שניות ולהגיע למהירות מרבית של 235 קמ"ש. צריכת הדלק עומדת כאן על 83.3 ק"מ לליטר לצד טווח נסיעה חשמלי עד 66 ק"מ. מחיר הדגם נקבע על 394,990 שקל.

הגרסה הבכירה מעלה את ההספק ל- 360 כ"ס המאפשרים להאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 5.6 שניות בלבד, להגיע למהירות מרבית של 235 קמ"ש עם צריכת דלק של 55.5 ק"מ לליטר בממוצע, לצד טווח נסיעה חשמלי עד 58 ק"מ. מחיר הדגם נקבע על 429,990 שקל.

עוד מחדשות רכב