הונדה ג'אז החדשה 2020 נחשפת בתמונות רשמיות

הונדה חושפת בטוקיו את הג'אז החדשה, ששומרת על המרכב הקופסתי, המרווח והשימושי, ותשווק אצלנו מעכשיו רק בגרסה היברידית הכוללת צמד מנועים חשמליים.

ששי כהן 23 באוק, 2019
הונדה ג'אז החדשה 2020

4 שנים בלבד לאחר שהוצג הדור הנוכחי של הונדה ג'אז, הסופר-מיני הקטנה-גדולה של היצרן, המתאפיינת לאורך כל הדורות שלה במרכב קופסתי (מונוספייס) יעיל להפליא, המצליח להציע את המרווח הטוב לנוסעים בקטגוריה, לצד שלל פתרונות אחסון שימושיים, חושפת הונדה תמונות ופרטים ראשונים של הג'אז החדשה, לקראת חשיפתה הרשמית מחר בתערוכת הרכב של טוקיו.



לאחר 4 שנות היעדרות של הגרסה ההיברידית מהשוק האירופאי (וגם מאצלנו), הדור הרביעי של הג'אז מביא עימו בשורה מעניינת, כאשר כל הגרסאות שלו שמיועדות לאירופה יהיו היברידיות בלבד, ובשונה מבעבר, או אפילו מהדגמים ההיברידים הנוכחיים של היצרן, מצוידת הג'אז החדשה בצמד מנועים חשמליים (במקום אחד), המבטיחים לדברי היצרן נסיעה חזקה, שקטה וחלקה יותר, וככל הנראה גם חסכונית יותר והרבה יותר ידידותית לסביבה.

הונדה ג'אז החדשה 2020

בתוך תא הנוסעים תציע הג'אז החדשה הגה עם שני חישורים בלבד (טרנד חדש שמתחילים לראות בעוד דגמים חדשים), לוח שעונים דיגיטלי, ומסך מולטימדיה מרכזי המחליף את הצורך בפריסה נרחבת של מתגים ומסייע לעיצוב הנקי של תא הנוסעים. מעבר לכך, יכלול הרכב את אותם פטנטים שימושיים שמציעים מרווח מצוין ליושבים מאחור, כולל ספסל אחורי הנע על מסילה, מושבים מתקפלים לשני הכיוונים ועוד.

הונדה ג'אז החדשה 2020

בסעיף הבטיחות, יוצע הדגם עם שלל מערכות בטיחות מתקדמות, לרבות תיקון סטייה מנתיב אקטיבי והתראת שטח מת במראות הצד.

הונדה ג'אז החדשה תגיע לשווקים הראשונים רק במחצית 2020, וסביר שנראה אותה כאן רק לקראת סוף השנה הבאה.



עוד מחדשות רכב