הונדה סיוויק 2022 החדשה נחתה בישראל והמחיר כנראה יפתיע אתכם

הונדה סיוויק החדשה (דור 11) נוחתת לראשונה בישראל בחסות היבוא המקביל, בגרסת סדאן מעודנת יותר למראה, המצוידת במנוע טורבו 1.5 ליטר 180 כ"ס, תיבת הילוכים רציפה ו-2 רמות גימור לבחירה. ומה המחיר?

ששי כהן 03 במרץ, 2022
הונדה סיוויק 2022 החדשה

בשעה ששחברת "מאיר" יבואני הונדה הרשמית לישראל נאבקת על אספקת רכבים וסובלת מירידה במכירות בעקבות בעיות המלאי החמורות שמאפיינות את שוק הרכב העולמי, ואל הצרות האלה מצטרפת גם כוונת הונדה העולמית לצאת מהשוק האירופאי אשר עשוי להקשות עוד יותר על שיווק הדגמים בישראל (הונדה לא מאפשרת ליבואן הרשמי יבוא של דגמים בתקינה אמריקאית לעת עתה), נכנסות חברות היבוא המקביל אל השוק עם דגמי הונדה המיובאים בעיקר מארה"ב, כאשר העולה החדשה כעת לישראל היא הונדה סיוויק החדשה שנחשפה בחו"ל בסוף 2020.


את הדור החדש של הסיוויק (11 במספר) פגשנו בסניף של איילון מוטורס, היבואנית הוותיקה בארץ בשוק היבוא המקביל, אשר מקדימה ככל הנראה בזמן רב את היבואנית הרשמית ומשיקה בארץ את הדור החדש. הדגם מגיע בגרסת הסדאן שאמנם מבוססת על הפלטפורמה של הדגם היוצא, אך זוכה לשלל שדרוגים ובראשם עיצוב חדש, מעודן ונאה יותר מהדגם היוצא. בתוך תא הנוסעים נרשמה מהפכה של ממש עם עיצוב נקי ומרשים בניחוח רטרו ותא נוסעים שונה ממה שהכרנו בדגמי הונדה בשנים האחרונות.

הונדה סיוויק החדשה 2022

החברה מציעה את הדגם ב-2 רמות גימור לבחירה, כאשר רמת הגימור הבסיסית כוללת את כל האבזור החשמלי המקובל, תאורת חזית ואחורית מסוג LED, מולטימדיה עם מסך מגע "8 וקישוריות לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, התנעה בלחיצת כפתור, חימום מושבים קדמיים, חיישני חניה מלפנים ומאחור, מצלמת רוורס, חישוקי גלגלים קלים "16, גג שמש חשמלי,  לוח מחוונים דיגיטלי "7, בקרת אקלים, גלגל הגה ספורטיבי מצופה עור, עם מוטות העברת הילוכים, בלם יד חשמלי עם Auto Hold, קיפול מראות חשמלי ועוד. מפרט הבטיחות כולל 6 כריות אוויר, התרעה על עייפות הנהג ועוד. לצידה תוצע רמת גימור גבוהה יותר "EXECUTIVE PLUS" הכוללת גם מערכת בטיחות מתקדמת Honda Sensing, קישור אלחוטי לאפל קארפליי/אנדרויד אוטו, חישוקי גלגלים "17, ריפודי עור, מולטימדיה עם מסך "9, לוח מחוונים דיגיטלי "10.2, בקרת אקלים דו-אזורית, Keyless מלא, משטח טעינה אלחוטי לנייד, חלונות אחוריים מושחרים ועוד.

הונדה סיוויק 2022 החדשההונדה סיוויק 2022 החדשה

 

הדגם משווק בארץ בגרסת טורבו בנזין 1.5 ליטר המפיקה 182 כ"ס ומומנט מרבי של 24.5 קג"מ ומשודכת לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה. התאוצה ל-100 קמ"ש עומדת על 7.7 שניות וצריכת הדלק עומדת על 14.92 ק"מ לליטר בממוצע לפי נתוני היצרן.

מחיר המחירון של הונדה סיוויק החדשה באיילון מוטורס נקבע על לא פחות מ-199,000 שקל! רמת הגימור הגבוהה יותר תעלה כבר 209,000 שקל, אך לדברי החברה, לקוח רציני שיגיע לאחת הסוכנויות, יקבל הנחה יפה מאוד מהמחירון הרשמי. הדגם זמין בארץ במגוון צבעים ובמסירה מיידית עם רישוי 00. 

הונדה סיוויק 2022 החדשה

 

עוד מחדשות רכב