הונדה סיטי בישראל והמחיר בוודאי יפתיע אתכם

חברת אוטומקס הפועלת בשוק היבוא המקביל, מתחילה בשיווק הונדה סיטי, מכונית משפחתית קומפקטית ועממית (מתחרה ליונדאי אקסנט) המצוידת במנוע 1.5 ליטר המפיק 121 כ"ס ומשודך לתיבה אוטומטית. הדגם מגיע לארץ מהודו וללא אבזור בטיחותי מקורי מתקדם, אך מה יהיה עם המחיר…

ששי כהן 21 באוג, 2022
הונדה סיטי

שוק היבוא המקביל ממשיך לספק לנו מכוניות חדשות שטרם נצפו על כבישי ישראל, והפעם על הפרק, הונדה סיטי, מכונית משפחתית קומפקטית שדגמים ראשונים שלה הגיעו לארץ ע"י חברת אוטומקס ועתידים להתחרות כאן בשוק המשפחתיות הקומפקטיות המתכווץ, שנשלט כיום ע"י יונדאי אקסנט הנמכרת בעיקר לציי רכב. בכל הנוגע למחיר, אל תצפו להפתעות, בעידן בו מחירי המכוניות מאבדים כל פרופורציה ונקבעים לא מעט לפי היקף המלאי הזמין.


הונדה סיטי מגיעה לארץ ממפעלי הונדה בהודו, ומדובר בדגם החדש מהדור השביעי של המשפחתית הקומפקטית של היצרן, שהוצג בעולם בסוף 2020. לצד עיצוב נאה שמנסה לשלב בין הופעה מודרנית למרכב סדאן קומפקטי, מצוידת המכונית במרכב באורך 4.57 מטר, רוחב של 1.75 מטר, גובה של 1.46 מטר ובסיס גלגלים של 259 ס"מ המציע תא נוסעים לחמישה נוסעים עם מרווח המאפיין דגמי סופר-מיני מרווחים. את יתרונו של המרכב הארוך יחסית, תפגשו בתא המטען שמציע נפח של 536 ליטר מכובדים ביותר.

הונדה סיטי

הונדה סיטי בישראל. צילום: אייזיק דוידוביץ', אתר DriveTime

הדגם ישווק ברמת גימור אחת "Lounge" הכוללת תאורת LED בחזית, תאורת LED אחורית, חישוקי גלגלים "16 קלים, מולטימדיה מקורית נשלטת מההגה עם מסך מגע "8 וקישוריות לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, מצלמת רוורס, בקרת שיוט, בקרת אקלים דיגיטלית, כניסה ללא מפתח והגה מצופה עור. אבזור הבטיחות מאכזב עם 6 כריות אוויר, וללא מערכות בטיחות מקוריות מתקדמות, ובמקומם תמצאו מערכת בטיחות בהתקנה מקומית בסגנון של מובילאיי או אחת המתחרות.

הונדה סיטי

הונדה סיטי תא נוסעים. צילום: אייזיק דוידוביץ', אתר DriveTime

הונדה סיטי מוצעת עם מנוע בנזין אטמוספרי בנפח 1.5 ליטר, המפיק 121 כ"ס ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה. עם יחידת הכח הנ"ל מציעה המכונית תאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש ב-12 שניות ומהירות מרבית של 175 קמ"ש לפי נתוני היצרן. צריכת הדלק של הדגם עומדת על 16.1 ק"מ לליטר בממוצע לפי נתוני היצרן ומדובר ברכב ידידותי לסביבה עם דרגת זיהום 4 שנקבעה לו בישראל.

הונדה סיטי תוצע כאן במחיר מחירון של 148,900 שקל, מחיר המקביל כבר למחירן של משפחתיות גדולות, חזקות ומאובזרות יותר, אך לדברי היבואן מדובר במחיר מחירון ולקוחות שיגיעו לסניפים יקבלו הצעת מחיר טובה יותר. לשם השוואה, מחיר יונדאי אקסנט, המתחרה העיקרית בארץ, מתחיל כיום ב-122,900 שקל. 

 

עוד מחדשות רכב