הונדה CR-V היברידי בישראל – החל מ-229,900 ₪

מתחרה לטויוטה ראב 4: יבואנית הונדה החלה בשיווק ה-CR-V החדש בגרסתו ההיברידית, המפיקה 183 כ"ס ומבטיחה צריכת דלק של 14 ק"מ לליטר. הדגם ישווק בגרסת 5 מושבים בלבד וב-3 רמות גימור לבחירה.

ששי כהן 21 במרץ, 2022
הונדה CRV הייבריד

חברת "מאיר" יבואנית הונדה, החלה בשיווק ה-CR-V ההיברידי, המצטרף לקטגוריית רכבי הפנאי הגדולים (D-SUV) והחסכוניים בדלק, כמתחרה ישיר לטויוטה ראב 4 המצליח. בניגוד להערכות המוקדמות, הדגם ישווק בשלב הזה רק בגרסת 5 מושבים.


ה-CRV ההיברידי מציע את אותו עיצוב מוכר של גרסת הבנזין ששיווקה פסק בסוף השנה החולפת בישראל, אך כולל עדכונים קוסמטיים קלים. הדגם מצויד במנוע בנזין בנפח 2.0 ליטר i-VTEC וצמד מנועים חשמליים, המפיקים הספק משולב של 183 כ"ס ומומנט מרבי של 32 קג"מ, אשר יחד עם תיבת הילוכים אוטומטית רציפה והנעה כפולה מספקים תאוצה ל-100 קמ"ש ב-8.9-9.2 שניות (בהתאם לרמות הגימור), מהירות מרבית של 180 קמ"ש וצריכת דלק של 14 ק"מ לליטר בממוצע לפי נתוני היצרן.

הדגם ישווק ב-3 רמות גימור לבחירה, כאשר כבר גרסת ה-Elegance הבסיסית כוללת: כניסה והנעה ללא מפתח, חישוקי גלגלים "18, שמשות אחוריות מושחרות, בורר מצבי נהיגה, בלם יד חשמלי, מולטימדיה עם מסך מגע "7 וקישוריות אנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, בקרת אקלים כפולת אזורים עם פתחי מיזוג אחוריים, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, מצלמת רוורס, מראות צד חשמליות, מתקפלות עם הטיה בחניה, חימום מושבים קדמיים, לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 7", שקעי USB מלפנים ומאחור (סה"כ 4), חיישן גשם, תאורת חזית ואחורית מסוג LED, פנסי ערפל LED, מתזי שטיפה לפנסים הקדמיים, התרעת שמירת מרחק עם בלימה אוטונומית, מערכת אקטיבית לתיקון סטיה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית ואורות גבוהים אוטומטיים. החל מרמת הגימור השניה Lifestyle תקבלו גם התרעת שטח מת במראות הצד והתרעה על תנועה חוצה מאחור, ריפודי עור, חיישן אורות, תאורה קדמית עוקבת פניה ומסילות גג, כאשר רמת הגימור הבכירה Executive כוללת גם גלגל הגה מחומם, מושב נהג חשמלי, חימום מושבים גם אחוריים, משטח טעינה אלחוטי לנייד, תצוגת עילית של נתוני הדרך על השמשה הקדמית, חלון גג פנורמי נפתח ודלת תא מטען חשמלית.

מחיר הונדה CRV היברידי 2022 נקבע על 229,900 ₪ לגרסת הכניסה, 239,900 ₪ לגרסה האמצעית ועד 259,900 ₪ לגרסה הבכירה. עד כמה הוא עשוי לאיים על טויוטה ראב 4 ההיברידי? מצד אחד, לראב 4 יש גרסאות הנעה קדמית זולות משמעותית שמחירן מתחיל ב- 186,000 שקל, מצד שני, ה-CRV מגיע רק בגרסת 4X4 והמקבילה שלו בטויוטה יקרה יותר ומתחילה ב-256,000 שקל.