החל שיווק סיאט איביזה וארונה המחודשות ל-2022

יבואנית סיאט מתחילה בשיווק דגמי 2022 של האיביזה והארונה, אשר זוכים למתיחת פנים של אמצע החיים, תוספת של גרסת 1.5 ליטר 150 כ"ס לארונה ושדרוג המולטימדיה והבטיחות.

ששי כהן 04 בנוב, 2021
סיאט ארונה 2022

חברת צ'מפיון מוטורס יבואנית סיאט מתחילה בשיווק דגמי 2022 המעודכנים של סיאט איביזה וארונה, אשר זכו בחודשים האחרונים למתיחת פנים של אמצע החיים וכוללים לצד עיצוב חיצוני שעודכן קלות, עדכון משמעותי יותר לתא נוסעים, שדרוג המולטימדיה והבטיחות, כאשר גרסת הארונה זוכה לראשונה גם לתוספת של מנוע הטורבו 1.5 ליטר להיצע.

סיאט איביזה החדשה 2022

האיביזה זוכה לעדכון חיצוני הכולל מספר נגיעות קוסמטיות, מכיתוב על תא המטען בפונט כתב יד (כשאר דגמי היצרנית הספרדית) דרך עיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים לצד לוגו בכרום מט ותוספת של פנסי ECO LED (כסטנדרט). גרסת ה-Style מציעה בנוסף חלונות אחוריים מושחמים וחישוקי סגסוגת 15", כאשר גרסת ה-FR מוסיפה חלון גג פנורמי חשמלי, פנסי LED אחוריים וקדמיים FULL LED (סטנדרט בגרסת 1.5 ליטר) וצינור מפלט בעיצוב ספורטיבי, כשמשלימים את המראה החיצוני חישוקי סגסוגת 18/17 אינץ' בעיצוב מחודש (18' בגרסת 1.5 ליטר).

סיאט איביזה FR 2022

סיאט איביזה FR 2022

בתוך תא הנוסעים מציעה האיביזה המחודשת שדרוג העיצוב ואיכות החומרים עם יותר פלסטיק רך למגע, מולטימדיה, עם מסך "צף" תומך עברית וממשק גרפי חדש כולל מסך מגע 8.25" ועם 4 רמקולים. בנוסף האיביזה מתחדשת עם גלגל הגה חדש רב-פונקציונלי, מעוצב ארגונומית יחד עם פתחי אוורור חדשים. רמת הגימור Style מוסיפה גם מערכת Full Link, בקרת אקלים מפוצלת, טכנולוגיית Keyless לפתיחת דלתות והנעה נטולת מפתח, חבילת עור להגה, ידית הילוכים ובלם היד ותשדרג את איכות השמע למערכת בת 6 רמקולים. גרסת ה-FR מציעה בנוסף לכל אלו גם מערכת מולטימדיה הכוללת מסך גדול יותר של 9.2", מושב נוסע מתכוונן לגובה עם תאורת רגליים בקדמת הרכב, וכן 4 אפשרויות בבורר מצבי הנהיגה.

בסעיף הבטיחות רושמים הדגמים שדרוג משמעותי, עם תוספת לראשונה של בקרת סטייה מנתיב אקטיבית המצטרפת למערכת התרעת שמירת מרחק עם זיהוי הולכי רגל ובלימה אוטונומית, בקרת עייפות הנהג ובקרת שיוט אדפטיבית (החל מגרסת ה-"סטייל"). רמת הגימור העליונה FR מציעה בנוסף גם מצלמת חניה אחורית וחיישני חניה קדמיים ואחוריים.  

סיאט איביזה FR 2022

תא הנוסעים של סיאט איביזה FR 2022

היצע המנועים כולל את אותן יחידות כח מוכרות, עם מנוע הטורבו 1.0 ליטר 110 כ"ס ותיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים עם 7 הילוכים, לצד מנוע טורבו 1.5 ליטר 150 כ"ס ותיבה אוטומטית.

מחיר סיאט איביזה 2022 בגרסת ה-1.0 אוטו', 110 כ"ס יעמוד על 96,900 שקלים לרמת גימור הבסיסית, כ-103,900 שקלים לאותו הדגם ברמת גימור  Style, ו- 117,900 שקלים לרמת גימור  FR. מחירה של גרסת ה-1.5 ליטר ברמת גימור FR יעמוד על 124,900.

סיאט ארונה המחודשת 2022

סיאט ארונה החדשה זוכה לעדכון חיצוני משמעותי הכולל שבכה חדשה גדולה יותר היורדת לעבר הפגוש הקדמי שזוכה אף הוא לעדכון אגרסיבי מבעבר, כשאת המראה משלימים פנסי ערפל שזוכים למקום בולט משני צדי השבכה. כיתוב בפונט של כתב יד מעטר את דלת תא המטען יחד עם עיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים ולוגו בגימור כרום מט. הרכב מציע פנסי ECO LED כבר ברמת הגימור Style וחישוקי סגסוגת 16" וחלונות אחוריים מושחמים שחותמים מראה בעל נוכחות בולטת על הכביש. גרסת ה-FR תעניק ממדים ויזואליים משודרגים, עם פנסי LED אחוריים, דיפיוזר בעיצוב ספורטיבי וחישוקי סגסוגת 17" (חישוקי 18" אופציונליים בחבילת FR PLUS).  

בתוך תא הנוסעים מציעה הארונה המחודשת סביבת נהג משודרגת ודיגיטלית יותר, עמדת הפיקוד מעוצבת מחדש ומחולקת לשניים, כשלוח המחוונים כולו מיוצר מחומרים רכים ואיכותיים מבעבר. בנוסף תמצאו גלגל ההגה חדש, ותאורה מתקדמת המדגישה את פתחי האוורור החדשים, כשבגרסת ה- FR הם מוצעים בצבע אדום עם תאורת LED למראה מהודר. הארונה מצוידת במערכת מולטימדיה מרכזית וגדולה יותר, תומכת עברית בממשק גרפי חדש הכולל מסך מגע "צף" 9.2" עם 6 רמקולים קדמיים וחיבור Full Link. הרכב כבר ברמת גימור Style מציע אבזור רב כסטנדרט הכולל בין היתר טכנולוגיית Keyless , בקרת אקלים מפוצלת,הגה , ידית ההילוכים ובלם היד מעור. גרסת ה-FR מציעה בנוסף גם מושב נוסע מתכוונן לגובה ותאורת רגליים בקדמת הרכב, וכן בורר מצבי נהיגה  עם 4 אפשרויות. חבילת FR PLUS מציעה בנוסף חישוקי 18" ופנסי FULL LED קדמיים.

סיאט ארונה FR 2022

סיאט ארונה FR 2022

בסעיף הבטיחות מציעה המכונית ניטור מרחק מלפנים עם בלימה אוטומטית בעת חירום, בלימה אוטומטית בנסיעה לאחור, בקרת שיוט אדפטיבית, סיוע בזיהוי הולכי רגל, בקרת סטיה אקטיבית מנתיב וסיוע בזיהוי כלי רכב בשטח מת. רמת הגימור FR כוללת בנוסף מצלמת חניה אחורית, מערכת לסיוע בחניה וחיישני חניה קדמיים ואחוריים. במקביל בשתי רמות הגימור ניתן למצוא מערכת להתראת עייפות, מערכת MKB לסיוע במניעת תאונות משניות, ו-6 כריות אוויר. 

לצידה של גרסת הטורבו 1.0 ליטר 110 כ"ס המוכרת, תוצע לראשונה הארונה גם בגרסת 1.5 ליטר טורבו 150 כ"ס ותיבה אוטומטית DSG עם 7 הילוכים, המציעה תאוצה ל-100 קמ"ש ב-8.4 שניות ומהירות מרבית של 210 קמ"ש.

מחיר סיאט ארונה החדשה 1.0 ליטר טורבו ברמת גימור Style יעמוד על 116,900 ש"ח בתוספת אגרת רישוי בסך 1520 ש"ח, וברמת אבזור FR יעמוד על 126,900  ₪ . ומחיר גרסת 1.5 ליטר TSI ברמת גימור FR יעמוד על 134,900 ₪

עוד מחדשות רכב