הסיוויק המהירה ביותר אי פעם נחתה בישראל

הונדה סיוויק TYPE R נוחתת בארץ בדור חדש המצויד בפלטפורמה חדשה, מנוע טורבו 2.0 ליטר 329 כ"ס ו-42.8 קג"מ ותיבה ידנית המציעים תאוצה ל-100 קמ"ש ב-5.4 שניות ומהירות מרבית של 275 קמ"ש, בתמורה ל-314,000 שקלים.

ששי כהן 02 באפר, 2023
הונדה סיוויק TYPE R החדשה 2023

מספר חודשים לאחר שנחתה בארץ הונדה סיוויק החדשה בגרסה היברידית, מרחיבה מאיר היבואנית את משפחת הדגם ומתחילה בשיווקו גם של הדור החדש של הסיוויק Type R, הגרסה הקיצונית והשרירית של הדגם המבטיחה להיות הסיוויק האיכותית והמהירה ביותר אי פעם. בדרך, גם המחיר זינק מול הדור היוצא ונקבע על 314,000 שקלים.


ה-Type R החדשה פותחה על שלדת הדור החדש של הסיוויק, וזוכה לעיצוב החדש של הדגם בתוספת חבילת עיצוב חיצונית ופנימית ספורטיבית, המעניקים לרכב את ההופעה הקרבית הנדרשת. הדגם החדש נמוך ורחב מקודמו ומשופע בשלל פרטי עיצוב כגון קשתות בתי גלגלים חדשות בעיצוב אווירודינמי, פגושים עם פתחי יניקת אוויר גדולים מבעבר, ספוילר אחורי מעודכן המספק רמה גבוהה במיוחד של כוח הצמדה, שלושה מפלטים מאחור, בולמי זעזועים אדפטיביים, חבילת עיצוב ייחודית הכוללת גריל, פגושים ודיפיוזר ספורטיביים וחישוקי סגסוגת 19 אינץ' קלים חדשים, עטופים בצמיגי מישלן Pilot Sport 4S שתוכננו במיוחד עבורו.

הונדה סיוויק TYPE R החדשה 2023

בתא הנוסעים תפגשו מושבי באקט ספורטיביים במיוחד המרופדים במיקרופייבר צבוע באדום המרוצים האגדי של הונדה ותואמים בצבעם לשטיחים ולחגורות הבטיחות, נורית העברת הילוכים (Shift Light) ולוחית ייחודית המוצמדת לקונסולה מול הנוסע ומציגה לראווה את מספר המכונית. יחד עם זאת, ה-Type R החדשה גם משופעת באביזרים ופריטים טכנולוגיים חדשים כמו לוח מחוונים דיגיטלי הניתן להתאמה אישית, ידית העברת הילוכים בגימור אלומיניום, דוושות ספורטיביות, חיפוי גלגל הגה ומושבים, בלם יד חשמלי, בקרת אקלים מפוצלת, מולטימדיה עם מסך מגע "9 וקישוריות לסמארטפונים, מערכת שמע עם 8 רמקולים ועוד. 

הונדה סיוויק TYPE R החדשה 2023

אבזור הבטיחות כולל בלימת חירום אוטונומית, תיקון סטיה מנתיב, ניטור שטחים מתים, התרעה על תנועה חוצה בנסיעה לאחור, אורות LED עם מעבר אוטומטי לאורות גבוהים, ועוד.

הפנינה האמיתית נמצאת מתחת למכסה המנוע שם מצוידת המכונית במנוע טורבו בנפח 2.0 ליטר המפיק 329 כ"ס ב-6,500 סל"ד ומומנט של 42.8 קג"מ בטווח שבין 2,000 ל-4,000 סל"ד, המשודך לתיבת הילוכים ידנית עם 6 הילוכים עם הבטחה להחלפת הילוכים מהירה ומדויקת מאי-פעם. יחד עם הנעה קדמית מספקת המכונית תאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש ב-5.6 שניות ומהירות מרבית של 275 קמ"ש.

הונדה סיוויק TYPE R החדשה 2023

מערכת המתלים הייחודית ל-Type R עושה שימוש במתלים קדמיים בתצורת מקפרסון Dual Axis המפחיתה משמעותית את לוחמת המומנט בהאצה, ועוזרת בהורדת הכוח לאספלט ושמירה על יציבות כיוונית בבלימה. מערכת ההיגוי המדויקת והמהירה (2.1 סיבובים מנעילה לנעילה) ובולמי הזעזועים האדפטיביים המסוגלים לשנות את קשיחותם באופן עצמאי בהתאם לעומס המופעל עליהם בפניות על מנת להקטין למינימום את זוויות הגלגול. כל אלה אפשרו ל-Civic Type R החדשה להשיג זמן של 2:23.120 במסלול סוזוקה האגדי, שיא למכוניות הנעה קדמית.

עוד מחדשות רכב