הצמיג החדש של GOODYEAR שמבטיח נסיעה שקטה יותר הגיע לישראל

מעוניינים בנסיעה שקטה יותר? יבואני צמיגי GOODYEAR משיקה בישראל טכנולוגיה חדשנית בשם SoundComfort, אשר מפחיתה בעד כ-50% את שאון הצמיגים שחודר לתא הנוסעים. המחיר יחל מ-530 שקל לצמיג.

ששי כהן 17 בספט, 2019
הצמיג החדש של GOODYEAR

ב.מ.ב יבואנית צמיגי GOODYEAR, משיקה בישראל צמיגים בטכנולוגיה חדשנית, המבטיחים לצמצם עד כ-50% (עד 4 דציבלים) את רעש הצמיגים שחודר לתא הנוסעים בנסיעה. הטכנולוגיה החדשה תוטמע במגוון גדול של סדרות צמיגים אותם מייבאת החברה לישראל. 


בעידן שבו כלי הרכב נעשים שקטים יותר, הן על ידי שימוש במנועים מתקדמים ומערכות פליטה המעמעמות מאוד את הרעש המופק וכן השימוש הגובר בכלי רכב חשמליים שקטים במיוחד, שאון הצמיגים הופך דומיננטי ומורגש יותר בנסיעה בכל דרך. כדי לפתור את בעיה זו, GOODYEAR פיתחה את טכנולוגיית ה-SoundComfort אשר הופכת כל נסיעה שקטה ונעימה יותר.

הצמיג החדש והשקט של GOODYEAR

באמצעות תוספת של רצועה ייחודית העשויה מפוליאוריטן מוקצף אקוסטי לחלקו הפנימי של הצמיג, פוחת הרעש המופק בעת הגלגול על הכביש בעד 4 דציבלים בכל צמיג וזה תורם להפחתה של כ-50% בשאון הצמיגים שחודר אל תא הנוסעים בזמן נסיעה. שאון הצמיגים אשר מופק למעשה ממגע וחיכוך הצמיג בכביש, מועצם במעבר דרך החלל הפנימי של הצמיג, אשר מתפקד למעשה כתיבת תהודה. רצועת הפוליאוריטן האקוסטי שמגיעה בעובי של 25-30 מ"מ וברוחב של 140-160 מ"מ (בהתאם למידות הצמיג), סופגת את צלילים אלה ומונעת מהחלל הפנימי של הצמיג מלהפוך לתיבת תהודה שמעצימה את הרעשים.

טכנולוגיית ה-SoundComfort מוצעת במגוון גדול מאוד של משפחות צמיגי GOODYEAR ובשלל מידות, החל מצמיגים בקוטר 16 אינץ' ועד צמיגים בקוטר 20 אינץ' כדי להתאימה למגוון רחב של כלי רכב, חישוקים ושימושים. להוספת רצועת הפוליאוריטן האקוסטי אין כל השפעה שלילית על הביצועים, צריכת הדלק או כושר העמידה בעומס של הצמיגים.

מחיר הצמיג החדש של GOODYEAR החל מ-530 שקל.




עוד מחדשות רכב