הצצה ראשונית לריינג' רובר החשמלית

חברת JLR יצרנית ריינג' רובר, חושפת פרטים ראשונים על הריינג' רובר החשמלית הראשונה, שתכלול את מספר הפטנטים הגדול ביותר בהיסטוריית היצרן, והבטחה לריינג' רובר השקטה והמעודנת ביותר אי פעם, אך גם ללא פשרות בנהיגת שטח.

ששי כהן 13 בדצמ, 2023
ריינג' רובר חשמלית

חברת JLR יצרנית יגואר ולנד רובר, מפרסמת פרטים ראשונים אודות הריינג' רובר החשמלית הראשונה, שתגיע ככל הנראה בשנה הקרובה לשוק, ומעניקה גם  הזדמנות נדירה ללקוחות בעולם להיות בין ברי המזל הראשונים לבצע הזמנה, באמצעות רשימת המתנה רשמית שכוללת גם לקוחות ישראלים.


לעת עתה מסתפקת החברה בטיזרים וסרטונים אודות הדגם החדש, אשר רק רומזים לנו קלות על העיצוב המסוגנן שיכלול הדגם החדש. בחברה לא חוסכים שבחים אודות הדגם ומספרים כי בגרסה הכל חשמלית הושקעה עבודת ההנדסה הקפדנית ביותר אי פעם, עם מספר הפטנטים הגדול ביותר בהיסטוריית היצרן כדי להבטיח את חוסנה של מערכת ההנעה החשמלית, לרבות רצפת הרכב, עמידות הסוללה, הפחתה תרמית במצבי קיצון ושלמות השלדה. 

הדגם החדש יהיה גם השקט והמעודן ביותר אי פעם של היצרן ויבטיח טעינה מהירה ללא מאמץ, עדכוני תוכנה מהאוויר, טכנולוגיה חכמה וחדשנית כדי למקסם את טווח הנסיעה, מערכת ביטול רעשי רקע אקטיבית ייחודית, בתוספת רמות נוחות, פאר ומרחב בתא הנוסעים המתאפשרות על ידי הבסיס החשמלי הייחודי שלו. עבור חובבי השטח, מבטיח היצרן שהדגם מתוכנן כדי לנצח כל שטח ובכל טמפרטורה וגם לנוע במים בעומק מרשים של 850 מ״מ. הרינג׳ רובר ׳הכל חשמלית, תספק ביצועים דומים לספינת הדגל של ריינג' רובר V8 וליכולות השטח הטובות בעולם, המהווים סימן היכר מאז הקמתו של ריינג' רובר ב-1970, ותיהנה כמובן מעלויות אחזקה נמוכות המאפיינות דגמים חשמליים. 

ייצור הדגם החדש יהיה באגף חדש אשר הוקם בהשקעה של כ-70 מיליון פאונד במפעל בסוליהול, אנגליה, לצד דגמי רינג' רובר החשמליים היברידיים. סוללות ויחידות הנעה חשמליות (EDU) יורכבו במרכז הייצור החשמלי החדש של JLR בוולברהמפטון, אנגליה.

לדברי גלית עיני, מנכ״לית חברת המזרח לשיווק מכוניות, יבואנית לנד רובר: ״הכניסה של JLR לעולמות החשמל צפויה להיות מרתקת והיסטורית. בהתאם למצוינות ולחתירה לשלמות של היצרן, בתכנון הרכב הושקעו אלפי שעות ועשרות ניסויים על מנת להגיע למוצר הטוב ביותר בעולם. אנו מצפים לחשיפתו המלאה ולהבאת הבשורה גם ללקוחותינו בישראל״. 

עוד מחדשות רכב