ה-SUV היוקרתי בעולם? נחשף ריינג' רובר 2022 החדש

עם הבטחה להיות רכב ה-SUV היוקרתי והנחשק ביותר בעולם, חשפה הלילה רשמית לנד רובר את הריינג' רובר החדש ל-2022, המציע עיצוב חדש ומעניין, שדרוג מקיף של הטכנולוגיה והבטיחות והבטחה לדגם 100% חשמלי החל מ-2024.

ששי כהן 27 באוק, 2021
ריינג' רובר 2022 החדש

9 שנים לאחר שהוצג הדור הנוכחי של לנד רובר ריינג' רובר, חשפה אמש החברה את הדור החמישי של אייקון השטח היוקרתי של היצרן, המיוצר כבר מאז 1969. למרות הדמיון הניכר לדור היוצא, מדובר בדור חדש לחלוטין המבטיח שדרוג נרחב מול הדור היוצא עם הבטחה להיות רכב השטח היוקרתי ביותר בעולם. כחלק מהתקדמות עולם הרכב לעבר החשמל, הדור החדש יוצע בתחילת הדרך בגרסאות היברידיות שונות, כאשר ב-2024 הוא יוצע לראשונה גם בגרסה 100% חשמלית.

לצד עיצוב מחודש לדגם השומר על קווי העיצוב המוכרים והמסורתיים של הדגם, את השינוי הדרמטי יותר בעיצוב תמצאו דווקא בעיצוב חלקה האחורי של המכונית, הזוכה למראה חדש לחלוטין ומתקדם, עם עיצוב חלק ופנסי LED מושחרים המקנים לרכב מראה מעודן ואלגנטי. הריינג' רובר החדש פותח על שלדת ה-MLA FLEX החדשה של קבוצת JLR (יגואר-לנד רובר) הכוללת בסיס גלגלים סטנדרטי וארוך, ומציע תמיכה במנועי בעירה פנימית וכן בדגמים היברידיים וחשמליים.

ריינג' רובר 2022 החדש

בתוך תא הנוסעים תמצאו עיצוב חדש ומודרני המדיף יוקרה מכל עבר, עם שימוש נרחב בעור איכותי, עץ ומשטחי פלסטיק איכותיים. הדגם ישווק בגרסאות 4, 5 או 7 מושבים, האמורות להתאים בדיוק לטעמו וצרכיו של הלקוח, עם הבטחה למרווח פנים משופר ורמת הידור ויוקרה שלדעת לנד רובר מציבים את הדגם כרכב השטח היוקרתי בעולם. בין שלל חידושי הטכנולוגיה בתא הנוסעים, תמצאו לוח מחוונים דיגיטלי "12.3 הניתן להתאמה אישית, מולטימדיה מהדור החדש של היצרן הכוללת מסך מגע קמור בגודל "11.4, קישוריות מלאה לאינטרנט הכוללת עדכוני OTA מהאוויר, תצוגה עילית רחבה, שימוש בפקודות קוליות טבעיות המאפשר לנהג לנהל כל דבר מתוך רכבו, הגה חדש המשולב כפתורי מגע, סגירת ואקום רכה לדלתות ואופציה לזוג כורסאות עור מאחור מתכווננות חשמלית, וסביבה אחורית מהודרת ויוקרתית במיוחד בסגנון מטוס מנהלים, הכוללת בין השאר מערכת בידור אחורית, בקרת אקלים נפרדת, מסכי מגע "11.4 ועוד.

ריינג' רובר 2022 החדש

הריינג' רובר שהיה ה-SUV הראשון שהציע כבר ב-1992 מתלי אוויר ששיפרו משמעותית את נוחות הנסיעה, מציע בדור החדש שלו גם שדרוג למערכת המתלים הכולל קישוריות עם מערכת הניווט וסריקה של הכביש עשרות מטרים קדימה, המאפשרת התאמה ממוחשבת של פעולת המתלים בהתאם לאיכות סלילת האספלט או סוגי השטח. בסעיף הבטיחות, יוצע הדגם עם מערך מקיף של מערכות בטיחות מתקדמות ואפשרויות חלקיות של נהיגה אוטונומית. לצד מתלי האוויר, יצויד הרכב כמובן בהנעה כפולה חכמה והיגוי לכל ארבעת הגלגלים.

ריינג' רובר 2022 החדש

אופציה לגרסת 4 מושבים עם תא נוסעים מפואר בסגנון מטוס מנהלים

הדור החדש ימשיך להבטיח שילוב של ביצועי כביש ושטח מעולים עם נוחות נסיעה מעודנת במיוחד, והיצע המנועים יכלול מנועי 6 ו-8 צילינדרים חזקים, כאשר מנוע ה-V8 מבטיח חיסכון של 17% בצריכת הדלק ופליטת המזהמים מול הדור היוצא. לצידם יוצע הדגם גם בגרסאות היברידיות קלות ופלאג-אין המבטיחות עד 100 ק"מ נסיעה על חשמל בלבד, כאשר לראשונה בדגם יוצע דגם 100% חשמלי החל מ-2024. עד סוף העשור הנוכחי, כל דגמי הריינג' רובר ייהנו מתמיכה חשמלית.

מתי בישראל?

לדברי ארז טרופן, סמנכ"ל השיווק והמכירות של חברת המזרח לשיווק מכוניות, יבואנית לנד רובר: "משפחת דגמי הריינג' רובר, החל מהאיווק, שצמח השנה פי 2.5 במכירות בישראל, דרך הולאר והספורט ועד הריינג' רובר הותיק, היא הנחשקת ביותר מבין כל דגמי ה-SUV היוקרתיים שבשוק הרכב, והריינג' רובר החדש מסמל פסגה חדשה אליה הקהל הישראלי יכול לשאוף. ריינג' רובר החדש יגיע לישראל במהלך הרבעון הראשון של 2022."

 

 

עוד מחדשות רכב