וולוו בהשקה משולשת: XC40 פלאג-אין, V60 ו-V60 קרוס קאונטרי בישראל

יבואנית וולוו חוזרת לעולם הסטיישן עם ה-V60 החדשה שתוצע בגרסת פלאג-אין חזקה וחסכונית, ולצידה גרסת ה-"קרוס קאונטרי" להרפתקנים שרוצים לבלוט בשטח ולקינוח גם XC40 פלאג-אין שמבטיחה 55 ק"מ לליטר. המחירים תחרותיים !

ששי כהן 13 באוג, 2020
וולוו V60 קרוס קאונטרי

מותג וולוו חוגג 10 שנים תחת בעל הבית החדש – חברת ג'ילי הסינית, ונהנה מתנופה במכירות בעולם (לראשונה חצה אשתקד את רף ה-700,000 מסירות בעולם), וגם בעידן הקורונה המאתגר, מצליח לשמור על נתוני מסירות נאים, כאשר בארץ הוא סובל מירידה של 5.5% במכירות מתחילת השנה, הנתון הנמוך ביותר מבין חמשת השחקנים המובילים של שוק היוקרה בישראל (אאודי 8.6%-, מרצדס 7.1%-, ב.מ.וו 24.1%- ולקסוס 11.5%-). בוולוו מציינים שבניגוד למתחרות מגרמניה, הם משחקים רק בשישה סגמנטים בארץ ובסגמנטים בהם הם פועלים, הם נופלים רק מאאודי במכירות. כחלק מהמאמץ להתרחב לנישות חדשות, בהשקה נדירה של המותג בארץ, מושקים כעת 3 דגמים חדשים במקביל.


וולוו XC40 פלאג אין (PHEV)

הגרסה החשובה מבין שלושת הדגמים שנחתו בארץ היא גרסת הפלאג-אין הייבריד T5 PHEV של ה-XC40, הזוכה למנוע קומפקטי 3 צילינדרים בנפח 1.5 ליטר ומנוע חשמלי, המפיקים הספק משולב של 262 כ"ס ומומנט מירבי של 43.3 קג"מ, המשודכים לתיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים עם 7 הילוכים. עם יחידת הכח הנ"ל מציעה המכונית תאוצה מ-0 ל-100 ב-7.3 שניות ומהירות מרבית של 180 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת של הדגם עומדת על כ-55.5 ק"מ לליטר בממוצע על פי תקן NEDC, טווח הנסיעה החשמלי שלו הוא 47 ק"מ לפי נתוני היצרן ורמת זיהום האוויר שלו עומדת על 2 בלבד.

וולוו XC40 פלאג-אין T5

שרון גלזר, שרון גלזר, מנהל חטיבת המכוניות של חברת מאיר וה-XC40 פלאג אין (צילום: רונן טופלברג)

הדגם ישווק בארבע רמות גימור לבחירה, כאשר כבר מרמת הגימור הבסיסית "Inscription Expression" האבזור עשיר במיוחד וכולל: כניסה והתנעה ללא מפתח, דלת תא מטען חשמלית עם פתיחה ללא מגע יד, חלון גג פנורמי, ריפודי עור, משטח הטענה לסלולארי, מערכת שמע יוקרתית של Harman Kardon, מולטימדיה עם מסך מגע מרכזי צבעוני "9 וחיבור לApple Car Play- ו-Android Auto, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, מצלמת רוורס, בלם חניה חשמלי עם שחרור אוטומטי, חלונות אחוריים כהים, קיפול מראות חשמלי, בקרת אקלים דיגיטלית כפולת אזורים ועוד.

וולוו XC40 פלאג-אין T5

וולוו XC40 פלאג-אין T5 (צילום: רונן טופלברג)

האבזור הבטיחותי מרשים עם מערכת לבלימה אוטומטית, מערך אמצעי הגנה בפגיעה צידית הכולל כריות אוויר, תצוגת תמרורים, בקרת ערנות, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, התראה והכנה לפגיעה מאחור, מערכת לניטור רכב ב"שטח מת", מערכת עזר אחורית לניטור תנועה חוצה בעת יציאה מחנייה ובקרת שיוט אדפטיבית.

מחיר וולוו XC40 פלאג-אין תחרותי ויחל מ- 259,900 שקל ועד ל-275,900 שקל לדגם ה-R-Design הבכיר.

וולוו V60 T8 החדשה

גרסאות הסטיישן של וולוו (שמזוהות מסורתית עם וולוו לאורך עשרות שנים) חוזרות לארץ. היבואן מצהיר שידוע שהשוק הישראלי אינו חובב בשנים האחרונות דגמי סטיישן, אך מעריך שכניסה לנישה חדשה שאינה מטופלת אצל המתחרים, עשויה להביא לקוחות חדשים שנהגו בדגמי סטיישן יוקרתיים בחו"ל ואהבו את השימושיות שלהם, או מביני דבר שתמיד העריכו את יתרונות המרכב השימושי. ה-V60 שחוזרת לארץ בדור חדש ובגרסת פלאג-אין הייבריד T8 חדשה, מציעה רכב יוקרתי מרווח ושימושי, בעל עיצוב מפתה מאוד, ויחידת כח חזקה במיוחד הכוללת מנוע 2.0 ליטר 4 צילינדרים ומנוע חשמלי המפיקים הספק משולב של 303 כ"ס ומומנט מירבי של 40.8 קג"מ, המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית עם 8 הילוכים.

וולוו V60 החדשה T8

וולוו V60 החדשה T8

עם יחידת הכח הנ"ל מציעה המכונית ביצועים ספורטיביים למהדרין עם תאוצה מ-0 ל-100 ב-4.9 שניות ומהירות מרבית של 180 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת של הדגם עומדת על כ-62.5 ק"מ לליטר בממוצע על פי תקן NEDC, טווח הנסיעה החשמלי שלו הוא 55 ק"מ לפי נתוני היצרן ורמת זיהום האוויר שלו עומדת על 2 בלבד.

וולוו V60 החדשה T8

וולוו V60 החדשה T8 (צילום: רונן טופלברג)

האבזור החיצוני של ה-V60 כולל חלון גג פנוראמי חשמלי, חלונות אחוריים כהים, פתיחת תא מטען חשמלית, שמשות מחוסמות ומראות חיצוניות בעלות קיפול חשמלי. בזור הפנים כולל בין היתר מערכת בקרת אקלים אלקטרונית דו-אזורית, מערכת לניטור איכות אוויר, כניסה והתנעה ללא מפתח הכוללת פתיחת תא מטען ללא מגע יד, בקרת שיוט אדפטיבית, חיישן גשם, מערכת שמע יוקרתית של Harman Kardon, מולטימדיה עם מסך מגע מרכזי צבעוני "9 וחיבור לApple Car Play- ו-Android Auto, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, מצלמת רוורס, בלם חניה חשמלי עם שחרור אוטומטי ותוכניות נהיגה משתנות.

מחיר וולוו V60 T8 Recharge אטרקטיבי וזול במפתיע ב-35,000 שקל מגרסת הסדאן T8 של ה-S60 ונקבע על 289,900 שקל. 

וולוו V60 תא נוסעים

וולוו V60 תא נוסעים

וולוו V60 קרוס קאונטרי החדשה (בתמונה הראשית)

הדגם השלישי שנוחת בישראל, הוא גרסת סטיישן נוספת המיועדת לשטח ועונה לשם "קרוס קאונטרי", שם שכבר מוכר לחובבי וולוו מהעבר. הדגם מיועד לאנשים הרפתקנים שרוצים לבלוט בשטח, עם רכב מחוספס מצד אחד, אך גם יוקרתי ומעודן מצד שני ומבטיח יכולות מרשימות גם בכבישים וגם בדרכי עפר וחצץ והוא אידיאלי לנסיעה לים או לטיול בשטח ולשם כך נהנה ממרווח גחון גבוה של 21 ס"מ והנעה כפולה כסטנדרט. מתחת למכסה המנוע מצויד הדגם במנוע טורבו 2.0 ליטרים 4 צילינדרים, המפיק 250 כ"ס ומומנט מירבי של 35.7 קג"מ, המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית עם 8 הילוכים. הביצועים מרשימים גם כאן עם תאוצה מ-0 ל-100 ב-6.9 שניות ומהירות מרבית של 180 קמ"ש. צריכת הדלק של הדגם עומדת על 11.49 ק"מ לליטר בעיר ו-18.18 ק"מ לליטר בנסיעה בין עירונית לפי נתוני היצרן. אבזור הדגם מקביל לגרסת ה-T8.

מחיר וולוו V60 קרוס קאונטרי נקבע על 269,900 שקל, מחיר ללא ספק מפתה. 



עוד מחדשות רכב