וולוו XC40 חשמלית תיחשף בחודש הבא

וולוו תחשוף בחודש הבא את הגרסה החשמלית של ה-XC40, המכונית ה-100% חשמלית הראשונה של היצרן שמבטיחה בנוסף להיות אחת המכוניות הבטיחותיות ביותר על הכביש.

ששי כהן 25 בספט, 2019
וולוו XC40 חשמלית

לאחר שהציגה בשנים האחרונות שלל דגמי פלאג-אין חשמליים, מצטרפת גם וולוו לעידן החשמלי ותחשוף בחודש הבא את ה-XC40 החשמלית, המכונית ה-100% חשמלית הראשונה של היצרן.


בוולוו לא חושפים כרגע נתונים אודות הדגם החדש, ואפילו לא תמונות למעט שלדת הרכב, אך מדווחים כי לצידה של ההנעה החשמלית הידידותית לסביבה ונטולת פליטת המזהמים, ה-XC40 החשמלית תהיה אחת מהמכוניות הבטיחותיות ביותר שינועו על הכביש, וזאת למרות שבחזית הרכב אין מנוע בנזין/דיזל שמשתלב תמיד בהגנה על הנוסעים בשעת תאונה. " מהנדסי הבטיחות של וולוו מכוניות נאלצו לתכנן מחדש ולחזק את מבנה החזית כדי להתמודד עם היעדר מנוע, כדי לעמוד בדרישות הבטיחות הגבוהות של וולוו" כך לדברי מנהל תחום הבטיחות של החברה. בנוסף, הסוללה של הרכב תמוקם בתוך כלוב בטיחות חדשני, שאמור להפריד את המערכת החשמלית מתא הנוסעים במקרה של תאונה. 

ה-XC40 החשמלית תהיה גם הדגם הראשון של היצרן, שיצויד בפלטפורמת הבטיחות החדשה של וולוו ADAS, שפותחה בשיתוף פעולה עם Zenuity וכוללת מערך שלם של רדארים, מצלמות וחיישנים, שישתלבו בעתיד בדגמים האוטונומים של החברה.

וולוו XC40 החשמלית תיחשף רשמית ב-16 באוקטובר 2019. 




עוד מחדשות רכב