חברת המזרח תאפשר הוזלה של עשרות אחוזים במחירי הטיפולים ליגואר ולנד רובר

חברת המזרח, יבואנית לנד רובר ויגואר, תחל להציע ללקוחות את מוצריה האיכותיים של ענקית החלפים לרכב ׳מגנטי מרלי׳ האיטלקית, במחירים הנמוכים בעשרות אחוזים ממחירי החלפים המקוריים.

ששי כהן 25 במרץ, 2024
לנד רובר דיסקברי ספורט פלאג אין

חברת המזרח לשיווק מכוניות, יבואנית מותגי היוקרה לנד רובר ויגואר, מודיעה כי החל מהיום לקוחותיה יוכלו ליהנות ממגוון עשיר של חלפים ומוצרים תואמי מקור בעלי תווי האיכות הגבוהים ביותר בעולם מבית חברת-העל האיטלקית, מגנטי מרלי. חלפים ומוצרים אלו, אשר בתכנונם וייצורם הושקעו משאבים רבים, שומרים על תקינות וערך הרכב, איכות הטיפול בו ושמירת רמתו המכנית. המהלך החדש הינו חלק מיישום אסטרטגיית שירות הפרימיום החדשה ללקוחות החברה.




חברת מגנטי-מרלי, אחת מספקיות החלפים לרכב מהוותיקות והגדולות בעולם, הוקמה ב-1919 ומחזיקה נכון להיום, בלמעלה מ-170 מתקנים ומפעלים לרכב, מעסיקה למעלה מ-50 אלף עובדים, משווקת את מוצריה ביותר מ-100 מדינות ברחבי העולם ומספקת חלקי רכב מרכזיים למותגי הרכב המובילים והנחשקים ביותר בעולם, עם למעלה מ- 100 מוצרים וחלקים לרכב ומחזור שנתי של 10.6 מיליארד יורו.

כך למשל, מחיר מסנן אוויר מקורי במוסכי החברה עומד כיום על 532 שקל, בעוד מחיר המסנן התואם האיטלקי עומד נמוך ב-33% ועומד על 356 שקל. מחיר סט רפידות בלם קדמי מקורי עומד על 1,669 שקל בעוד החליפי זול ב-47.5% ועומד על 875 שקל. מחיר צלחת בלם קדמית מקורית עומד על 1,540 שקל, בעוד מחיר התחליפי נקבע על 665 שקל (56.8%-).

כמו כן, כחלק מיישום מדיניות לשדרוג חווית השירות ללקוח, הורכבה חבילת טיפולים תקופתית ייחודית ללקוחות לנד רובר ויגואר בעלות של 1,450 ש״ח [כולל מע"מ], הכוללת, בין היתר: בחינת הרכב וביצוע צ'ק-אפ, החלפת שמן ומסנן שמן, בדיקת בלמים ותוסף לניקוי שמשות.

לדברי גלית עיני מנכ"לית חברת המזרח לשיווק מכוניות: "אנו מטפסים במדד שביעות הרצון בקרב לקוחותינו, והחודש עברנו את סף ה- 92 נקודות. אנו גאים בדרך שאנו עוברים ושמחים לשתף כי החברה ממשיכה להשקיע ולהתפתח למען הלקוחות".

עוד מחדשות רכב