חברת הקורקינטים השיתופיים Lime חוגגת 100 מיליון נסיעות

לא רק הפרעה לתנועה או להולכי רגל, אלא גם כלי תחבורה ירוק: הקורקינטים השיתופיים של Lime חוגגים 100 מיליון נסיעות ברחבי העולם, אשר מוערכים במניעת פליטה של 9000 טונות של פחמן, וצמצום השימוש ברכב פרטי של המשתמשים בכ-25%.

ששי כהן 22 בספט, 2019
קסדת LIME אירוויזיון

חברת Lime הבינלאומית, הפעילה בתחום התחבורה השיתופית החכמה באמצעות קורקינטים חשמליים ופועלת ב-124 ערים ברחבי העולם, הודיעה כי הגיעה עד כה ל- 100 מיליון רכיבות, נתון מרשים בהתחשב בכך שרק לפני פחות מ-5 חודשים ציינה החברה כי הגיעה לכ-50 מיליון רכיבות.



אז לצידן של התלונות (המוצדקות לעתים) על שימוש לא אחראי של חלק מהרוכבים, עם הפרעה לתנועה על הכביש או להולכי הרגל על המדרכה, הקורקינט החשמלי השיתופי מוכיח את עצמו ככלי ירוק וידידותי לסביבה. מדיווחי הרוכבים עולה כי הם המירו 1 מכל 4 נסיעות ברכב בנסיעה בקורקינט של Lime. לאור זאת  בחברה מעריכים כי שינוי זה הביא לכך שהרוכבים נמנעו מ-40 מיליון קילומטרים של נסיעה ברכב. בכל הקשור לפליטת פחמן ושמירה על איכות הסביבה, אחד העקרונות המנחים של החברה, נמנעה עד כה פליטה של 9000 טונות של פחמן.

בסך הכל, רוכבי Lime חסכו יותר מ -45 מיליון ליטר דלק – מספר השווה ערך להוצאת כ-2000 כלי רכב מהכבישים במשך שנה. נכון להיום, רוכבי Lime רכבו  מספיק כדי להקיף את העולם מעל ל-4000 פעמים.

40% מכלל הרכיבות ב- Lime במהלך השבוע הן בשעות השיא בבוקר ובערב, בזמני ההגעה לעבודה והיציאה מהעבודה. 9% מרוכבי Lime דיווחו כי הרכיבה האחרונה שלהם הייתה למוקד תחבורה ציבורית או ממוקד שכזה.

48% מהרוכבים מדווחים כי השתמשו בתחבורה ציבורית במהלך החודש האחרון. כשנשאלו למה השתמשו בקורקינט ברכיבה האחרונה שלהם, 28% ענו בשל המהירות ואילו 20% ענו כי בשל הנוחות.

מאפייני רוכב הליים: הגיל הממוצע הוא 35 כש25% מהרוכבים הם בני 42 ומעלה ו29% מרוכבי ה- Lime הם נשים.

חברת LIME החלה את פעילותה בישראל בתחילת 2019 ופרסה מאות קורקינטים באזור ת"א והסביבה.