חדירה מוצלחת לליסקאר לשוק המשאיות, אוטובוסים, וציוד הנדסי כבד

שנה לאחר שנכנסה חברת ליסקאר לשוק המשאיות, אוטובוסים, וציוד הנדסי כבד, מדווחת החברה על עסקאות בסך 35 מיליון ש"ח שנעשו בשנת 2013 בשוק רכבי העבודה.

ששי כהן 05 בפבר, 2014

חברת ליסקאר, המוכרת בעיקר בשוק הרכב בעסקאות הליסינג מימוני ותפעולי, מדווחת היום על חדירה מוצלחת לשוק המשאיות, האוטובוסים וציוד הנדסי כבד. בסיכום שנת הפעילות הראשונה של החברה בשוק הנ"ל, מדווחת החברה על ביצוע של 90 עסקאות ליסינג מימוני בהיקף של 35 מיליון ש"ח. לדברי החברה, כניסתה המוצלחת לשוק הרכב הכבד, הפכה את ליסקאר לגוף החוץ-בנקאי הבולט ביותר בתחום זה במימון כלי הרכב הנ"ל.
לדברי שי הרשקוביץ, מנכ"ל ליסקאר: "חברת ליסקאר מתמחה בתחום הליסינג והמימון לעסקים. אנו מבצעים מזה שנים רבות עסקאות לכלי רכב מסחריים דוגמת טנדרים ורכבי שטח, המהווים כשליש מפעילות החברה. כיוון שזיהינו צורך בקרב לקוחותינו להרחבת פתרונות הליסינג גם לתחומים נוספים, התחלנו להציע פתרונות גמישים למימון אוטובוסים, משאיות וציוד מכני הנדסי כבד, הנחשבות לעסקאות מאוד יקרות, כשמעט מאוד גופים יודעים לפעול בתחום זה. פרט לשלדת המשאית, אנו מממנים גם את המרכב ובכך מציעים פתרון, שאינו מוצע ע"י מרבית גופי המימון הבנקאיים והחוץ-בנקאיים. ההצלחה שלנו בתחום מעידה על צורך אמיתי בשוק לפתרונות ליסינג לעסקאות יקרות כאלו עבור עסקים, חברות, ארגונים, מועצות מקומיות וכד'. באמצעות הקשרים הטובים שלנו עם יבואני המשאיות והאוטובוסים והחוסן הפיננסי של ליסקאר, אנו מעמידים ללקוחותינו פתרונות ליסינג מתקדמים בתנאים נוחים, אשר מקלים מאוד על רכישת הכלים".