חדש בארץ: ג'יפ קומפאס 2021 מ-169,000 שקל !

מסימני שער הדולר הנמוך: יבואנית ג'יפ מתחילה בשיווק גרסאות חדשות לדגם הקומפאס, עם מנוע טורבו חדש 1.3 ליטר 150 כ"ס ב-169,000 שקל וללא הנעה כפולה, וגרסת פלאג-אין הייבריד 4X4 בהספקים של 190/240 כ"ס במחיר החל מ-225,000 שקל.

ששי כהן 06 בינו, 2021
ג'יפ קומפאס 2021

חברת סמלת יבואנית ג'יפ בישראל, מודיעה על התחלת שיווקם של דגמי ג'יפ קומפאס החדשים ל-2021, הכוללים גרסת כניסה חדשה המצוידת במנוע טורבו צנוע נפח וגרסת פלאג-אין הייבריד שמצטרפת לגל הג'יפונים PHEV שהחל לזרום לארץ בחודשים האחרונים, המבטיחים שילוב נאה של ביצועים חמים וצריכת דלק נמוכה במיוחד. לשם שינוי בענף הרכב, הודות לשער הדולר שנמצא בשפל של 24 שנה, יש להם גם בשורות במחיר.


ג'יפ קומפאס 2021

שנתיים וחצי לאחר שנחת בארץ הדור השני של ג'יפ קומפאס, מתעדכן רכב הפנאי המשפחתי-קומפקטי של היצרן בגרסאות חדשות, הזונחות את מנוע ה-1.4 ליטר טורבו וההנעה הכפולה של הדגם היוצא, ומתעדכנות במנוע טורבו 1.3 ליטר המפיק 150 כ"ס ו-27.5 קג"מ, המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם 6 הילוכים והנעה קדמית. עם יחידת הכח הנ"ל מציע הרכב תאוצה ל-100 קמ"ש ב-9.2 שניות וצריכת דלק משולבת של 14.7 ק"מ לליטר בממוצע, לפי נתוני היצרן.

ג'יפ קומפאס 2021

גרסת כניסה במחיר מאוד מעניין, אך האבזור קוצץ משמעותית.

הקומפאס ישווק ב-3 רמות גימור לבחירה, כאשר ברמת הגימור הבסיסית LONGITUDE תקבלו אבזור דליל למדי עם חישוקי גלגלים "17, מולטימדיה עם מסך "7 תומכת קאר-פליי, חיישני רוורס, התרעת שמירת מרחק עם בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב ומחשב דרך. רמת הגימור האמצעית LIMITED כוללת בנוסף: מושבים בריפוד עור משולב בד, כניסה והנעה ללא מפתח, בקרת שיוט אדפטיבית, גג זכוכית פנוראמי ומולטימדיה עם מסך "8.4. רמת הגימור הבכירה S-MODEL כוללת גם פנסי קסנון בחזית, ריפודי עור מלא, חישוקי 19″, מצלמת רוורס, חלונות אחוריים כהים, דלת תא מטען חשמלית ועוד.

מחיר הדגם נקבע על 169,000 שקל לגרסת הכניסה, 199,000 שקל לדגם האמצעי ועד 219,000 שקל לדגם הבכיר.

ג'יפ קומפאס פלאג-אין הייבריד 2021

הגרסה השניה שמצטרפת להיצע הדגמים בארץ, היא גרסת ה-PHEV ההיברידית נטענת משקע ביתי שתוצע בשתי גרסאות הספק, המצוידות במנוע בנזין ומנוע חשמלי, כאשר גרסת ה-LIMITED מציעה הספק של 190 כ"ס ותאוצה ל-100 קמ"ש ב-7.9 שניות, וגרסת ה-S-MODEL הבכירה מפיקה 225 כ"ס ומציעה תאוצה ל-100 קמ"ש ב-7.3 שניות. צמד הדגמים מבטיח נסיעה על חשמל בלבד לטווח עד 50 ק"מ ובמהירות עד 130 קמ"ש, המנוע החשמלי בדגמים מותקן על הציר האחורי ומאפשר הנעה כפולה (4XE) ועוד.

האבזור כאן נדיב יותר וכולל כבר מרמת הגימור הבסיסית: חישוקי "17 קלים, כניסה והנעה ללא מפתח, קיפול מראות חשמלי, מולטימדיה עם מסך "8.4, חיישני רוורס, חימום הגה ומושבים קדמיים, מושבי עור, מושבים קדמיים עם כיוונון חשמלי וזכרונות למושב הנהג, התרעת שמירת מרחק עם בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב ועוד.

מחיר הדגמים נקבע על 225,000 שקל לגרסת הכניסה ו-245,000 שקל לגרסה הבכירה. 



עוד מחדשות רכב