חדש בארץ: קיה סורנטו בגרסת פרימיום מפנקת ובטיחותית יותר

חברת טלקאר מתחילה בשיווק הסורנטו 2.5 ליטר בנזין גם ברמת גימור "פרימיום" הכוללת אבזור נוחות משופר ועדכון לחבילת הבטיחות. המחיר יעמוד על 269,900 ש"ח.

ששי כהן 11 בינו, 2023
קיה סורנטו 2020

חברת טלקאר יבואנית קיה, מרחיבה את משפחת הסורנטו לשישה דגמים, ומתחילה בשיווק גרסת פרימיום מהודרת לגרסת הבנזין 2.5 ליטר 7 מושבים, הכוללת תוספת של אבזור נוחות, ושדרוג חבילת הבטיחות המתקדמת, שמזכה את הדגם בדרגת הבטיחות 8 הגבוהה ביותר של משרד התחבורה.


הסורנטו בנזין פרימיום כולל תוספת של מושבים קדמיים מחוממים ומתכווננים חשמלית (כולל זיכרון למושב נהג), מצלמות 360 מעלות, לוח שעונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ', דלת תא מטען חשמלית חכמה ואת מערכת ה-BVM שעושה שימוש במצלמות צד המותקנות על המראות, ומציגה תמונה חיה של "שטח מת" בלוח המחוונים בעת איתות. אלו מצטרפים לרמת הגימור EX הכוללת בין השאר: גג זכוכית פנורמי חשמלי, חישוקי "18 קלים, ריפודי עור, תאורת אווירה, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי מיזוג לשלושת שורות המושבים, מסך מולטימדיה 12.3 אינץ' מקורי בעברית (כולל ניווט WAZE, ואפליקציות רדיו וחניה), 7 כריות אוויר כולל כרית מרכזית בין הנהג לנוסע, ומגוון עשיר של מערכות בטיחות מתקדמות כולל בלימה אוט' מתקדמת עם זיהוי תנועה חוצה בצומת, התראה על שכחת ילדים ברכב (מבוססת חיישן), התראה ומניעת פתיחת דלת כשהנתיב לא פנוי ועוד.

קיה סורנטו פרימיום

רמת גימור זו תוצע עם יחידת הכח המוכרת הכוללת מנוע בנזין 2.5 ליטר המפיק 180 כ"ס ומומנט מרבי של 23.7 קג"מ, המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית 6 הילוכים, בעזרתם מספק הרכב תאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש ב-10.1 שניות, מהירות מרבית של 190 קמ"ש וצריכת דלק של 11.49 ק"מ לליטר בממוצע לפי נתוני היצרן.

מחירו של הדגם יעמוד על 269,900 ש"ח ולדברי היבואן הרכב זמין במלאי עם אספקה מהירה

עוד מחדשות רכב