חדש בארץ: קיה סורנטו בנזין EX במחיר תחרותי

חברת טלקאר יבואנית קיה, מרחיבה את היצע דגמי הסורנטו החדש, עם גרסת בנזין 7 מושבים ברמת הגימור EX הכוללת אבזור עשיר יותר (ריפודי עור וגג זכוכית פנורמי) בתמורה לתוספת של 5,000 שקלים בלבד מול גרסת ה-Urban.

ששי כהן 28 באוק, 2021
קיה סורנטו 2021 היברידית

7 חודשים לאחר שהחל שיווק הדור החדש של קיה סורנטו, רכב הפנאי הגדול של היצרן בארץ, מרחיבה טלקאר היבואנית את משפחת הדגם, ומתחילה בשיווק גרסת הבנזין 2.5 ליטר שלו גם ברמת גימור EX מאובזרת יותר, בתמורה לתוספת קלה במחיר.

הסורנטו EX החדש מצויד במנוע בנזין 2.5 ליטר המפיק 180 כ"ס ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם 6 הילוכים, המבטיחים תאוצה ל-100 קמ"ש ב-10.1 שניות, לצד מהירות מרבית של 190 קמ"ש וצריכת דלק של 11.49 ק"מ לליטר בממוצע לפי נתוני היצרן.

אבזור הדגם החדש כולל תוספת של אבזור יוקרתי עם ריפודי עור למושבים וגג זכוכית פנוראמי נפתח המצטרפים למפרט המוכר של גרסת ה-"URBAN" הכולל בין השאר: ב 7 מושבים, קרת אקלים דיגיטלית מפוצלת עם פתחי מיזוג לאורך 3 שורות המושבים, כניסה והנעה ללא מפתח, בלם יד חשמלי, שמשות אחוריות מושחרות, חישוקי גלגלים קלים "18, מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך 25.10 אינץ' עם תמיכה ב Carplay Apple ו Auto Android, הגה וידית הילוכים בציפוי עור, חיישני חניה קדמיים ואחוריים מקוריים, תאורת אווירה LED בגוון משתנה, פנסים ראשיים LED ועוד.

אבזור הבטיחות כולל כסטנדרט בכל הדגמים התרעת שמירת מרחק עם בלימה אוטונומית (כולל זיהוי הולכי רגל ורוכבי אופניים), תיקון סטייה מנתיב עם שמירה על מרכז נתיב הנסיעה, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת שטח מת במראות הצד, סייען יציאה בטוחה מהרכב, התרעת תנועה חוצה מאחור, 7 כריות אוויר כולל כרית אוויר מרכזית קדמית, המספקת הגנה נוספת על הראש ליושבים במושב הקדמי ומתוכננת למנוע מגע בין ראשיהם במקרה של התנגשות.

מחיר קיה סורנטו בנזין 7 מושבים EX נקבע על 239,900 שקל, מחיר הגבוה רק ב-5,000 שקל מגרסת האורבן המקבילה. הדגם החדש זמין לרכישה מיידית ואספקות ראשונות שלו יחלו כבר בחודש הבא (נובמבר).

עוד מחדשות רכב