חדש: ביטוח לקורקינט ואופניים חשמליים מ-15 שקל לחודש

250,000 רוכבי קורקינט ואופניים חשמליים המתניידים כיום בישראל, מעורבים ב-3,000 תאונות דרכים בשנה שלרובם אין כיסוי ביטוחי. לראשונה בישראל יש סוכנות ביטוח דיגיטלית שמאפשרת להם פיתרון החל מ-15 שקל לחודש.

ששי כהן 25 במאי, 2020
קורקינט ליים בת"א

הפופולריות העצומה לה זוכים בשנים האחרונות הכלי הדו-גלגליים החשמליים (קורקינטים ואופניים חשמליים), הביאה לתנועה של כרבע מיליון כלים כאלה המתניידים כיום על הכביש, כאשר לאור משמעת נמוכה של חלק גדול מהרוכבים ותרבות ה-"יהיה בסדר" הם גם מעורבים בכ-3,000 תאונות דרכים בשנה, כשלמרביתם אין כיסוי ביטוחי, מה שמספק בהמשך בחלק מהמקרים צרות צרורות.


סוכנות הביטוח "אורבן רייד" המתמחה במתן פוליסות ביטוח לקהל רוכבי האופניים והקורקינטים החשמליים ופועלת בשוק כבר שנתיים, משיקה כעת פלטפורמה דיגיטלית חדישה המאפשרת רכישה אונליין של ביטוח בתהליך פשוט ומהיר. בחברה מתחייבים כי מדובר במחיר הנמוך ביותר בשוק לביטוח עבור דו גלגלי חשמלי והביטוח מכסה מקרים של מוות, נכות מתאונה, שברים, סיעוד כתוצאה מתאונה, אשפוז בעקבות תאונה, ניתוח פלסטי בעקבות תאונה וניתוח אורטופדי בשל תאונה.

הביטוח לרוכבי דו גלגלי חשמלי בחברת אורבן רייד כולל פיצוי הנע בין 50 ל-500 אלף ש״ח במקרה של מוות או נכות,  בין 10 ל-100 אלף ש״ח במקרה של שברים (פיצוי עבור שבר ביד או ברגל נע בין 3,500 ל-35 אלף ש״ח) במקרים של פגיעה שגרמה למצב סיעודי, הפיצוי ינוע בין 10,000 ל-100 אלף, על צורך בניתוח פלסטי זכאי המבוטח לפיצוי של 20 אלף שקל ובמקרה של ניתוח אורטופדי ל- 5,000  עד 8,000 שקל.  

באתר חברת אורבן רייד מוצע ביטוח לרוכבי קורקינטים או אופניים חשמליים על נזקי גוף ובקרוב יוצע גם ביטוח צד ג' וגניבה. במקביל פועלת החברה לקידום תרבות רכיבה זהירה ובטוחה ואף מפעילה קבוצת רוכבים בפייסבוק 'רוכבים על בטוח'.

אז כמה יעלה לכם ביטוח לכלי כזה? החל מ-15 שקל לחודש לגילאי 21 עד 40, ועד ל-156 שקל לחודש.




עוד מחדשות רכב