חדש: טויוטה אקסייט SKY – גרסת הגג הפנורמי

יבואנית טויוטה מתחילה בשיווק דגם האקסייט (קורולה 5 דלתות) ברמת גימור חדשה העונה לשם "SKY" הכוללת לראשונה גג זכוכית פנורמי חשמלי, בתמורה לתוספת של 2,000 שקל בלבד.

ששי כהן 23 באפר, 2020
טויוטה אקסייט SKY

חברת יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה, מעדכנת את משפחת הקורולה אקסייט (קורולה האצ'בק), ומתחילה בשיווק האקסייט SKY, המהווה למעשה את גרסת הבסיס שהיתה עד כה בתוספת גג זכוכית פנורמי נפתח חשמלית. במקביל, יפסק בקרוב שיווק דגם האקסייט פלוס המאובזר יותר ששווק כאן במשך קצת יותר משנה.


הקורולה אקסייט SKY שהופכת לבכירה כיום במשפחת הדגם, מצוידת כאמור במפרט המוכר של האקסייט הבסיסית, עם תאורה ראשית ואחורית בטכנולוגיית LED, חישוקי גלגלים קלים "16, קיפול מראות חשמלי, מולטימדיה "8 התומכת באנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, מצלמת רוורס, לוח שעונים דיגיטלי, כניסה והתנעה ללא מפתח, בקרת אקלים דיגיטלית כפולת אזורים, בלם יד חשמלי ועוד, בתוספת של גג זכוכית פנורמי נפתח חשמלית. אבזור הבטיחות של הדגם כולל את חבילת הבטיחות של טויוטה TSS2 הכוללת: התרעת שמירת מרחק עם בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, החלפת אורות אוט', זיהוי תמרורי דרך ועוד.

עם הפסקת שיווק גרסת האקסייט פלוס הבכירה עד כה, שתרד בקרוב מהיצע הדגמים בארץ, יורדת האפשרות לקבל את הרכב עם הצביעה הדו-גוונית (גג בצבע שחור), וכן חישוקי ה-"18 וכמה פריטי אבזור נוספים.

מעבר לכך, המפרט הטכני נותר זהה, והדגמים יוצעו עם אותה יחידת כח היברידית הכוללת מנוע בנזין 1.8 ליטר ומנוע חשמלי המפיקים הספק משולב של 122 כ"ס ותיבה אוטומטית רציפה, המציעים תאוצה ל-100 קמ"ש ב-10.9 שניות, מהירות מרבית של 180 קמ"ש וצריכת דלק של 30.3 ק"מ לליטר בממוצע, לפי נתוני היצרן.

מחיר טויוטה אקסייט 2020 יחל ב-139,900 שקל לגרסת הבסיס, כאשר מחיר דגם ה-SKY החדש נקבע על 141,900 שקל. ברבעון הראשון של 2020 עלו לכביש כ-434 מדגמי הקורולה ספייס. 



עוד מחדשות רכב