חדש: טויוטה פריוס המחודשת ו-CHR משודרג

יבואנית טויוטה מתחילה בשיווק הפריוס 2019 המחודשת, עם עיצוב פחות חריג ויותר אבזור בטיחותי. במקביל, מתחיל גם שיווקו של טויוטה CHR בגרסת CONCEPT מהודרת במיוחד.

ששי כהן 03 באפר, 2019
טויוטה פריוס 2019

חברת יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה בישראל, מודיעה היום על השקת דגמי הפריוס  המחודשת לאחר שעברה מתחית פנים, לצידה של גרסת CONCEPT יוקרתית ל-CHR הפופולארי.


3 שנים לאחר שהושק כאן הדור השלישי של טויוטה פריוס, נחת בארץ הדגם המחודש לאחר שעברת מתיחת פנים מקיפה, הכוללת עיצוב חיצוני שגרתי יותר ופחות ייחודי, עפ פנסים קטנים יותר, חישוקי "17 שצויד הדגם ושלל נגיעות קוסמטיות נוספות. בתוך תא הנוסעים רושם הדגם תוספת של מטען אלחוטי לסמארטפון, ובמקום הגלגל החלופי יצוידו הרכבים בערכת תיקון תקן.

הדגם ישווק כמו הדגם היוצא בשתי רמות גימור לבחירה, אקטיב הבסיסית וקומפורט המאובזרת שזוכה מעתה למפרט בטיחותי משודרג, עם מערכת זיהוי רכבים בשטח מת ומערכת זיהוי רכבים חוצים מאחור.

מחיר טויוטה פריוס 2019 לא השתנה ונקבע על 139,900 שקל לגרסת האקטיב ו-146,900 שקל לגרסת הקומפורט. 

טויוטה CHR קונספט

טויוטה CHR קונספט

לצידה של הפריוס המחודשת, מרחיבה היבואנית את משפחת ה-CHR הפופולרי, שהפך להיות אחד מעשרת הדגמים הנמכרים ביותר בארץ מתחילת השנה, עם תוספת של גרסת C-CONCEPT מהודרת במיוחד,  המגיעה עם גג שחור, מראות שחורות, חישוקים ספורטיביים ומושבי עור. גרסה זו מציעה את רמת הבטיחות המקסימלית (ציון 8) והיא כוללת בנוסף לחבילת הבטיחות המרשימה של הדגם גם מערכת זיהוי רכבים בשטח מת ומערכת זיהוי רכבים חוצים מאחור. לרכב תא מטען מוגדל בכ- 80 ליטר נוספים עקב החלפת הגלגל הרזרבי בערכת תיקון תקר. גרסתה ה- C-ONCEPT מצויד כסטנדרט וללא תוספת תשלום במערכת ניווט WAZE על גבי מסך המולטימדיה המקורי.

מחיר טויוטה CHR קונספט יעמוד על 152,900 ש"ח.



עוד מחדשות רכב