חדש: צמיגי RADAR לרכבי שטח כולל מידות שנעלמו משוק הצמיגים!

קבוצת ב.מ.ב יבואנית צמיגי RADAR לישראל, משיקה את ה-Renegade RT+, צמיג קרבי לשטח שיוצע במגוון עצום של מידות לרכבי שטח שונים, כולל מידות שנעלמו משוק הצמיגים בישראל.

ששי כהן 30 באוק, 2019
צמיגי RADAR לרכבי שטח

ב.מ.ב יבואנית צמיגי GOODYEAR, SAVA, DEBICA ו-RADAR משיקה בישראל את צמיגי השטח של RADAR, ה-Renegade RT+ החדשים. צמיגים אלו תוכננו להעניק ביצועים מעולים בכל תנאי השטח לצד נוחות ואחיזת כביש טובים מאוד. על הכביש, צמיג זה מעניק התנהגות כביש משובחת, תנועה שקטה ונסיעה חלקה ובשטח את היכולת להגיע להתמודד עם אתגרי עבירות ואחיזה בקרקע כמו הטובים שבצמיגי ה-MT.



לדברי היצרן, ה-Renegade RT+ הוא צמיג קשוח בדיוק כמו שהוא נראה והוא תוכנן להציע את הטוב מכל העולמות – אחיזת כביש ונוחות של צמיג AT לצד קשיחות ועמידות של צמיג MT. מבנה הסוליה מסייע מאוד בפינוי בוץ, מונע היתפסות של אבנים, תוכנן לפיזור לחצים וחלוקת משקל אופטימליים ועיצוב דופן שמסייע לחדור דרך בוץ.

צמיגי RADAR לרכבי שטח

ויש גם בשורה לבעלי רכבי שטח מהעבר 

צמיג השטח RADAR Renegade RT+ ישווק בחנויות צמיגים בפריסה ארצית במגוון רחב של מידות לרכבי שטח מודרניים ומהעבר, כולל מידות שנעלמו משוק הצמיגים בישראל, לדוגמה 265/70R16. מחירו יחל ב-500 שקל ליחידה כולל התקנה.




עוד מחדשות רכב