חיית שטח: החל שיווק מיצובישי טרייטון PRO

יבואנית מיצובישי משיקה את גרסת ה-PRO של הטרייטון, הכוללת חבילת שדרוג מקיפה לשטח שתוצע לכל גרסאות ה-4X4 של הדגם בתוספת מחיר השקה של 19,900 ₪ במקום 35,000 ₪ מחירון היבואן.

ששי כהן 09 ביונ, 2020
מיצובישי טרייטון PRO

ארבעה חודשים לאחר שהושק בארץ הדור החדש של מיצובישי L200 טרייטון, מרחיבה כלמוביל היבואנית את משפחת הטנדר הפופולרי שלה ומתחילה בשיווק גרסאות ה-PRO הקרביות המיועדות לחובבי טיולי השטח או לבעלי מקצוע הזקוקים לטנדר 4X4 עם יכולות שטח נרחבות.


חבילת ה-PRO החדשה כוללת הגבהת הרכב ב- 5  ס"מ (רשומה ברישיון הרכב) באמצעות סט קפיצים מבית  PEDDERS ובולמים מבית  BILSTEINצמיגי All-Terrain מבית PIRELLIחישוקי סגסוגת שחורים בעלי מראה קשוח, גריל קדמי שחור, קשת ספורטיבית שחורה, מיגון גחון מלא (חבילת 6 חלקים) ומדרכי צד  high lift שחורים מבית אספיר. לדברי היבואן, החבילה החדשה משפרת את יכולת התנועה והניהוג בשטח טכני בעבירות קשה והופכת את הטריטון לא רק לכלי עבודה יעיל אלא גם למכונת שבילים, המסוגל לגהץ ביעילות, במהירות ובנוחות נתיבי שטח מהירים, לצד ערכת המגינים משפרת את שרידות הרכב בכל סוגי השטח.

מיצובישי טרייטון PRO

מעבר לכך מתאפיינים הדגמים באותו מפרט מוכר של דגם הדקאר, הכולל מנוע טורבו-דיזל בנפח 2.2 ליטרים המציע הספק של 150 כ"ס ו- 40.8 קג"מ, תיבת הילוכים אוטומטית 6 הילוכים עם אפשרות לתפעול ידני והנעה כפולה מתקדמת המאפשרת לבחור בין הנעה אחורית להנעה כפולה עם דיפרנציאל מרכזי מוגבל החלקה בכביש, הנעה כפולה עם דיפרנציאל מרכזי נעול והנעה כפולה עם הילוך כוח בשטח, כולל אפשרות להעביר מ-2WD ל-4WD מבלי לעצור את הרכב עד מהירות 100 קמ"ש.

לדברי ארז סבג מנהל חטיבת מיצובישי בכלמוביל: "לאחר ההצלחה שחווינו עם גרסת הפרו בדגם הפאג'רו ולאחר שקיבלנו "דרישה מהשטח", אנו שמחים לעדכן שמיצובישי ישראל פיתחה את המהדורה המוגבלת הרשומה כחוק ברישיון הרכב גם עבור דגם הטריטון החדש שהושק בתחילת 2020, כל זאת על מנת לאפשר חוויית נהיגה יוצאת דופן ובנוסף ליהנות מהנחה משמעותית עבור החבילה ומחיסכון בזמן רב בהשגת האישורים הדרושים לכך באופן עצמאי".

מחירון מיצובישי טריטון 4X4 מתחיל ב-234,900 שקל לגרסת ה-Desert. רמת הגימור Dakar תעלה לכם 244,900 שקל ורמת הגימור הבכירה Dakar SE מתומחרת ב-255,900 שקל. לרגל ההשקה, גרסת טריטון פרו תוצע בתוספת מחיר של 19,900 ₪ במקום 35,000 ₪.

צילומים: רונן טופלברג




עוד מחדשות רכב