חשמלית לכל פועל: שברולט אקווינוקס EV

שברולט מעלה הילוך בשוק החשמליות וחושפת את האקווינוקס EV, רכב פנאי קומפקטי שיוצע החל מהשנה הבאה בארה"ב עם הבטחה להנגיש את החשמליות לכולם ותג מחיר אטרקטיבי שיחל מ-$30,000 בארה"ב.

ששי כהן 06 בינו, 2022
שברולט אקווינוקס EV

שברולט עוברת שלב בשוק החשמליות וצפויה להציג לחשוף השנה שלל דגמים חשמליים חדשים, כחלק מאסטרטגיית היצרן לחשמל את היצע הדגמים שלו ולהוות שחקן משמעותי בשוק החשמליות שזוכה לתנופה בעולם. הלילה חשפה החברה בארה"ב את האקווינוקס EV, שאיננו מהווה גרסה חשמלית לאקווינוקס המוכר, אלא דגם חדש לחלוטין שפותח על פלטפורמה ייעודית לדגמים חשמליים.

שברולט אקווינוקס EV

האקווינוקס החשמלי הינו רכב פנאי קומפקטי במידותיו וקטן מהאקווינוקס המוכר לנו כיום, ומציע עיצוב חדש ושרירי אך עדיין עם סממני עיצוב המאפיינים את שפת העיצוב הנוכחית של שברולט. הדגם יוצע בגרסת עיצוב רגילה ולצידה גרסת RS בעלת עיצוב ספורטיבי יותר, ולפי התמונות הבודדות שפורסמו, מצויד הדגם בחזית אטומה המאפיינת דגמים חשמליים, אך הודות לשילוב מוצלח של עיצוב וצביעה בשני גוונים, מתקבל מראה של רכב שגרתי יותר ובהחלט מרשים למראה. בנוסף, תמצאו גם ידיות פתיחת דלתות נסתרות, תאורת LED היקפית וחישוקי גלגלים קלים וגדולים.

שברולט אקווינוקס EV

גם בתוך תא הנוסעים מציע הרכב עיצוב שונה ממה שהורגלנו אצל היצרן, ולמעשה יישור קו עם סגנון העיצוב המאפיין כיום דגמים חשמליים, עם לוח מחוונים דיגיטלי, מולטימדיה מרכזית עם מסך מגע גדול, ועיצוב נקי עם מיעוט מתגים בתא הנוסעים. בשברולט לא חושפים לעת עתה נתונים טכניים אודות הרכב או יחידת הכח החשמלית שלו, אך מסתפקים בהצהרה שהאקווינוקס EV יהיה קרוסאובר חשמלי שיהפוך את החשמליות לנגישות לכולם עם תג מחיר התחלתי בארה"ב של 30,000 דולר וגרסאות שמותאמות הן לציי רכב והן ללקוחות פרטיים.

שברולט אקווינוקס צפוי להגיע לשוק כבר ב-2023 ופרטים נוספים שלו ייחשפו בחודשים הקרובים.

עוד מחדשות רכב